aku memang lurus dan tulus

by - August 11, 2011

Assalamualaikum gundik-gundik meaw,wakakakka *kejam pulok doh duk panggey gundik ni,maap-maap..gundik pon lawa gak hape!haha... sebenarnya entri ni bukan nak kata aku ni luruih macam pembaris yang tak sama seperti getah yang boleh di elastikkan sebegitu sahaja ...tapi aku ni memang lurus tahap bendui dah orang kata!



kannnn...aku marah ni tau tak... nampak tak muka aku tengah marah? tapi ang duk buat loqlaq juga pasaipa? aku tarik muka 14 ang kata aku ni jenih sombong, ang cakap dengan aku,aku senyum ja,ang kata aku tadak respon..


maap,aku bukan lurus yang perlu "dari kanan luruskan barisan!" bukan-bukan.


tapi aku duk hangin dengan officemate (kalau lah dia baca,terkangkang aku,haha) aku ni,dia tak reti tengok ka aku duk tarik muka 14?dia tak reti tengok ka kalau esok-esok aku nak report pasal dia kat bos? tak reti tengok ke haaa? aku kalau geram gini la jadinya, penulisan pon duk jadi tahap 9G dah!


kata nak p bazar SEKEJAP,tapi alik-alik..aku jugak kena tutup opis sensorang,hangin tak hangin gak lah aku,banyak kali dah dia buat lagu ni.. pastu jap lagi apak aku datang amik (bese la anak bapak) mesti bapak aku tanya,mana sorang lagi? demmmm! aku nak jawab keluar g bazar?mesti bapak aku geleng kepala..bukan apa..dari fisrttttt keje sampai la sekarang,bapak aku sendiri pon dah paham rutin dia tu,datang keje sepatut kul 10 dia p datang kul 10.30pagi..aku kena bukak opis,pastu balik kul 7malam, dia balik kul 5.30petang..aku jugak kena tutup opis, bukan setakat slak pintu je,tu pintu cap besi tu! berat wooooo! langsung tak kesian!


dah la,makin aku tulis,makin aku sakit hati..posa-posa gini gak la ang duk buat loqlaq,huh!kesimpulannya,jadi lah pekerja yang berdisiplin!
nak balik rumah dah,
Assalamualaikum
p/s: maaf entri berbaur raksasa...huhu dan version utara -..-"

You May Also Like

25 comments

  1. fuhhhh memang kurang menyenangkan je dpt officemate camtu. Nanti try la slowtalk dgn dia.

    ReplyDelete
  2. uish. sabar akak sabar.. Nnt dah raya, baru p sekekh kepala dia ok. hahah

    ReplyDelete
  3. meaw betukaq jadi raksaksa macam default pic wootwoot . ahaha

    ReplyDelete
  4. sembur je sekali meaw org mcm tuh,.nanti lagi dia pijak2 meaw aw,.

    ReplyDelete
  5. @Amirah Suhana meaw ni kalau jenih hat slow talk dah lama buat dah, tapi jenih meaw jenih senyap pastu mula la nak terbako hati sensorang,huhu

    ReplyDelete
  6. @kura tayah tunggu raya buleh dak?pas buka posa ja katok dia,gagagaga *kejam

    ReplyDelete
  7. @rayne rawt rawt aippppp, yg penting default tak betuko g,hehe

    ReplyDelete
  8. @NURUL AINI NORAZMAN tula,duk bercakap ngn dia meaw sembuq ayaq liur dah,tapi dia tak perasan walaupun setitis,geram

    ReplyDelete
  9. guna versi utara bila emosi..
    hahaha..
    :p

    ReplyDelete
  10. btau je bos tu...biasa ni buat perangai...amik kesempatan....grrr !!!

    ReplyDelete
  11. sekali die jadi silent reader meaw..hahaha
    takpela meaw..pahala lebih..:)

    ReplyDelete
  12. kurang asam punye officemate ..

    aku suka bahasa utaro oi.. =DD teruskan version ni.

    ReplyDelete
  13. @scha al ahmad tula,bahasa utara kan rock+ganaih :P

    ReplyDelete
  14. @Wanietape.....kira slowtalk dah la ni,hahahha

    ReplyDelete
  15. @Umie Artoqiemie ang suka ka? aku takut orang lain tak paham,huhu

    ReplyDelete
  16. kena kasi hint lah bg dia sdr cket.. hehe..

    ReplyDelete
  17. hanya mampu mngatakan sabar saudari sabar....^^

    ReplyDelete
  18. majikan lagi suka pekerja yang lurus bendul huhuu..tak pening kepala belok2 XD

    ReplyDelete
  19. tak tegur dia dear..? ermmm.... tak boleh la macam tu selalu...

    ReplyDelete
  20. bertabah la.. cobaan berpuasa :D

    ReplyDelete
  21. kesian kau kene buli kannn..
    sape surohh..lain kali dy
    nk gi bazar..kau cepuk terajang dulu..
    baru biaq dy pi
    hahahahaha

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..