andai celoteh terakhirku..

by - August 14, 2011

Assalamualaikum wahai pembaca..

Andai lahirnya saya,
kerana ibubapa dan pencipta yang Maha Esa,


Andai dewasanya ku,
kerana ibubapa dan pencipta yang Maha Esa,


Andai sakit hadir dalam diriku,
kerana pencipta yang Maha Esa,


Andai timbulnya rasa cinta,
moga cintaku bukan lah pada harapan manusia,
tetapi aku mengharapkan harapan pada yang Maha Esa.


Andai celoteh terakhirku,
aku menyusun sepuluh jari memohon kemaafan dari kalian,
selamat malam


aku yang berkain hitam ...



aku bersyukur dengan kurniaan-Nya....

Assalamualaikum
p/s: malam ni hati terasa sayu sangat, macam nak kena nangis kuat-kuat.. saya rindukan diri saya pada usia 16 dan 17 tahun...

You May Also Like

21 comments

  1. jangan lah macam tuh ,saye juga turut saye.terrkenang zaman dulu, sweet 16

    ReplyDelete
  2. :) InsyaAllah..semoga kita semua dirahmati olehNya :) amin

    ReplyDelete
  3. meaw buat kisah sedih lak mlm ni

    ReplyDelete
  4. usia yg penuh ngan kenangan2 muda remaja. :)

    ReplyDelete
  5. sy rindukan tika sy masih bayi..suke org duk belai2 kite..heeee

    ReplyDelete
  6. woo...tiba2 gua tacink sikit malam ni..tp masa akan terus berjalan..tak boleh diundur tapi akan terhenti suatu masa nanti...jadi hargai apa yang ada sebaik mungkin... ^^

    p/s : sungguh suci muka itu kehkeh ^^

    ReplyDelete
  7. huhuhuh...menusuk kalbu...go girl..go!!

    ReplyDelete
  8. huuuu~
    saya ponn..
    walaupun tak sampai setahun tinggalkan skola tp da rindu ngan suasananya :(

    ReplyDelete
  9. sama2 kita merindui zaman dulu =‘( sobs sobs

    kau pengawas eh dulu?

    ReplyDelete
  10. wehh nape kau nk nagis..
    takpe2 hero dtg mengesat air
    matamu..hahahaha..
    aku maaf kn nyee..
    maaf kan aku jugakk k..=)

    ReplyDelete
  11. alaaa tak mo nangis...kenagn cuma mampu dikenang.tak boleh patah balik..simpan kenangan sampai akhir hayat kite..heheehhe chill ye awak=) puasa ni tak boleh kuat nangis,hehhe

    ReplyDelete
  12. majulah ke depan...yang lalu biarkab berlalu...

    ReplyDelete
  13. kenangan indah adalah diwaktu zaman sekolah...mmg best andai boleh kuputar masa

    ReplyDelete
  14. mana satu mocik meaw? tak dapat cam haha


    adehh meawwwwww!

    ReplyDelete
  15. nostalgia :).. mmng kita akan rindu

    ReplyDelete
  16. kadang-kadang kenangan lama selalu mengamit perasaan~ lagi-lagi bila keseorangan~
    salam perkenalan ye

    ReplyDelete
  17. meaw..kimi maafkan nek..hehe..sucinye muka dulu2 ;p

    ReplyDelete
  18. meaw, dulu skolah mana eh?? :)

    ReplyDelete
  19. sentiasa ingat mati... sentiasa ingat dosa dan pahala..
    sentiasa ingat akan pada Allah...

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..