bila dah pukul 6 ?

by - August 02, 2011

Assalamualaikum pembaca .... cuba teka kenapa la entri meaw 'bila dah pukul 6?' sapa tau sebab dia ,sila angkat hidung.... kalau tatau toksah duk paksa-paksa angkat hidung naaa,ampa jugak tak ketahuan nanti,haha!



sebenarnya, bila dah pukul 6:-
  • semua bau-bauan dari dapo dah masuk dalam hidung ni, nak tutup guna mask .. tak jumpa,haha!
  • mula la buat-buat masuk dapo sebab nak ngobat dari lapar..
  • mata tak lepas nak pandang jam aje!
  • dalam hati 'cepatlah bukak puasa, tak tahan dah ni'


haaaa....elok tak kalau buat perkara-perkara kat atas tu ? kesimpulannya disini, bersabar la demi menahan lapar tika ibadah puasa ini ^__^


jap lagi buka puasa jangan lupa baca doa ye :-

Assalamualaikum
p/s: air sirap,air tebu dengan air bandung...malam ni tarawih pastu moreh ^__^

You May Also Like

17 comments

  1. haha sbar je la~

    meaw mcm ni ek? hehe

    ReplyDelete
  2. haha...memang selalu buat macam tu jugak pon

    ReplyDelete
  3. haha.. selamat berbuka pose meaw.. :D

    ReplyDelete
  4. Sy msuk dapur sbb nk tlong mak sy msk..haaaaaa

    ReplyDelete
  5. hehe....bila dah kul 7 meaw?
    selamat berbuka ye :)
    minum air sampai buncit tau..lalala

    ReplyDelete
  6. ila kalau dah pukul 6....cepat2 tgk jam tunggu pukul 7..hehe...

    tapi sebab sabar tunggu sampai berbuka..hehe..

    ReplyDelete
  7. hahaha...letok idung dlm gelas yg berisi dgn air...gerentii xbau da masakan ptg3...ahahha

    ReplyDelete
  8. ishh..aku pukol 6 duduk surau dah :P

    ReplyDelete
  9. hahah.. biasa ar tu... x sabar kot... :PP

    ReplyDelete
  10. banyak beno jenih ayo mu minum!

    selamat berbuka!

    ReplyDelete
  11. saya pukul 6 di dapur maen masak-masak! =D

    ReplyDelete
  12. aii,masuk dapur nak hidu makanan je ker??/
    xmasak..
    huhu

    ReplyDelete
  13. hehehe bunyi cm tak sabo sgt je nak bukak neh

    ReplyDelete
  14. bila pukul 6 saya akan mula migrain..haha..time tu mula la menggelintin nak buka cpt

    ReplyDelete
  15. cara mengelakkan diri dr melakukan perkara di atas ialah dgn, blogging hihi

    ReplyDelete
  16. ok hari ini sambung lagi puasanya..:D

    ReplyDelete
  17. selamat berbuka meaw..sorry lambat reply

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..