tak lama lagi pengguna gigi pelesu

by - August 02, 2011

Assalamulaikum kawan-kawan, cepat-cepat sapa rindu meaw angkat kening (haaa,angkat letew,kehkehkeh) perasan je ko ni meawkan,huhu! sapa la nak rindu kat kita yang tak lama lagi akan menjadi pengguna gigi pelesu yang tegar,huhu ( meaw ko tak malu ke bagi tau?)



gambar ni di rompak dari pocik google kesayangan meaw,kehkehkeh

sebelum tu meaw duk mimpi kat ni ouh ,hehe

hahahaha! sape la muda-muda ni dah pakai gigi pelesu kan,memang kesian kat dia,hew hew hew.. sebenarnya kan bukan nak tuju kat sesapa lah kan,tapi meaw sendiri yang kena pakai gigi pelesu! pehhhhh,memang sadis...

"ehhh, meaw tak malu ke bagi tau ni?" mesti ada yang tanya macam ni kan,huhu..errr,malu ke eh? tah la,meaw rasa ok je .. sebab kalau nak tunggu gigi betul-betul full memang tak la...bukan apa, gigi meaw ni dah masuk setahun ghupe gini, sebabnya ada kat sini dan sini.. haaa, meaw kalau bersendirian mula la meracau fikiran ni kalau nak jumpa dentist..tak sanggup nak berjumpa,tapi nak rupa lagi sedap pandang meaw terpaksa buat juga.. gigi pelesu tak sakit kot kalau nak dibandingkan dengan buat akar baru, errrrr.... tak boleh bayangkan dah sakitnya!huhu

kadang segan jugak nak semyum-senyum bagai ni, kalau meaw senyum kan mesti ada yang senyum sinis sebab gigi meaw, kalau bahagian belakang takpe la lobongnya, ni betul-betul gigi renab meaw,sob sob sob..tapi kalau nampak meaw ni jenih cengei ke apa kat luar harap paham la ye, keadaan tak ,tak apa orang panggil tu?huhu..haa,keadaan tak mengizinkan..

dah la tu je,hehe! malu pulak aku kasi tau,kahkahkah! tapi dulik hape...
assalamualaikum
p/s: nampaknya ada yang tertanya-tanya mana la meaw pegi kan,taraaa...dah muncul..jap je cabut lari :P

You May Also Like

24 comments

  1. @lala shaheila takkk,gigi ok je susunannya,cuma gigi ompong,huhu

    ReplyDelete
  2. alooo cik meaw neh...

    nak gigi pelasu lak die...hehe...

    ala meaw..jangan la ilg..jom berblog..ehheh...

    nuff mereng gane?xtau pun..ehheh

    ReplyDelete
  3. patut lahhh pic tak senyum
    gigi ekekekeke...
    nape patah separuh..
    kau gigit ape..hahaha
    takpe2..gigi palsu okey ape..=)

    ReplyDelete
  4. @ILA HonEyBuNNy tanak gigi pelesu tu,tapi terpaksa... memang berblog dah pon,hahaha! saja nak buat-buat menghilang ,heee...nuff analytic, blog manager hilang,adoiiii...tak salah tekan kot,huhu

    ReplyDelete
  5. @Far8 budak baik pic mana tu?hahaha! p baca nuh...aku dah mention link tu,hahahhaa!

    ReplyDelete
  6. meawwww sayam! nuffnang tengah puasa kot. haha

    ReplyDelete
  7. Pasni mesti senyom takmo tutop-tutop mulut dah nih. Ehehe. Tahniah dapat gigi baru. =D

    ReplyDelete
  8. aku rindu ko senanya..tapi ko cakap sal gigi..aku tarik balik la rndu tu..haha

    ReplyDelete
  9. @laskar pelangi waduhhhh! dah ok balik da lepas bagi tiket kat nuffnnang ^__^

    ReplyDelete
  10. @Nurhasliza Jeffry aishhhhh,opkos le tutup gak,hahahaha! tak buat g,nanti la, kena kentalkan diri nak p jumpa dentist,kahkahkah!

    ReplyDelete
  11. @sifu im adeh, sampai hati ko annnnn,haha!

    ReplyDelete
  12. gigi palsu pon gigi palsu la dear.. jnj ley confident ngn penampilan diri.. pasni kne gna polident jgk la ea?hehe

    ReplyDelete
  13. aku punye gigi ade 1 juga yg menimbulkan kegusaran dan kemuyskilan.aku syak xlame lg aku join kau kot.hu3

    ReplyDelete
  14. haha...

    xpa meaw...gimik ja lebih neh..hehe

    aahh..nuff sekarang dah ok kan..heheh...;-)keje2...bgtau boss kang..heheh

    ReplyDelete
  15. mesti mahal kan pakai gigi palsu?

    ReplyDelete
  16. meaw,gigi pelesu tuh bertahtakan emas tak???kikikiki^_^

    ReplyDelete
  17. ompong depan ek??hehe
    tanam gigi la..hihi

    ReplyDelete
  18. betul buat akar gigi sakit
    mama dyan tak pakai gg palsu tpi buat yang ni lah ^^

    meaw rilex ja bgtw pakai gg plsu cayalah ! :D

    ReplyDelete
  19. selamat bergigi ye nenek...kikihkikih

    ReplyDelete
  20. kalau bab gigi ni abu senyap jop..sbb gigi abu pung tak cantek hahahahha syukur je la :D

    ReplyDelete
  21. gigi palsu best..gigi boleh simpan merata hmm

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..