Bertemu lagi kita..

by - November 08, 2011

Assalamualaikum semua.. lega-lega dapat balas jejak ampa semalam,haha! so hari ni kita bertemu lagi dengan si kepala besaq dan kepala kecik...

cerita bermula pabila kepala besaq bertanya pada si kepala kecik bahawa sudah lama
dia menyepi..

kepala besaq: wei ang p mana laa?busy ja..
kepala kecik: aku cari duit sikit..

cerita seterusnya sila follow dialoq bersama doodle bodo gua,haha!

tak padan pala kecik cakap bodo,tak baik cakap bodo pala kecik..
Allah marah tau~



jahat gila pala besaq ni..mengata kawan sendiri,dia
tak sedaq pala dia lagi besaq,haha





kira orang lain ada kita pon nak ada la? dasar pala kecik sungguh,haha..




aduuuuuu, ampa agak sebab pa pala kecik tu bla gitu
je? aku syak dia nak pegi kencing barangkali...tapi,yeke?haha..guna duit ptptn lah tu...

moral of the story, loan tu simpan la wei..jangan duk baziaq sama...kalau beli dslr takpa
g kot(takpa pala otak ang onie,haha),aku penah dengaq member aku beli kereta guna duit loan,Lol...nak beli barang gini sila kerja pastu kumpul pastu nak beli
sepuluh pon boleyyyyyy -..-"


maaf doodle dan jalan cerita kureng menarik,fafai~

You May Also Like

22 comments

  1. dslr agak² ada sale x? kalau ada kak mila nak beli haha...

    ReplyDelete
  2. erk??? duit loan beli keta....fuh3....

    adoii lawak eih baca katoon kecik besaq neh...syok...onie suka guna loghat utaqa...

    cek suka..hehehhe

    ReplyDelete
  3. Errr,

    aku terasa bila sebut pasal PTPTN .


    huuuwwwaaaa, bila tah nak start bayar.!!

    ReplyDelete
  4. hehe..nak jer simpan..tapi nafsu kuat nak abeskan semua..hehe

    ReplyDelete
  5. biasa la..ada duit ja msti nak kasi hbs....

    ReplyDelete
  6. gune duit ptptn unt beli dslr mmg tak patut. membazir je. -.-

    ReplyDelete
  7. hm,hajat aki nak menikah ngan dslr masih blom kesampaian hingga kini.. nanti g cari arr duit tu kat mane2.. :-p

    ReplyDelete
  8. ni pun nsib baik budak skola pakat dpt rm100 aje
    cer dapat byk ckit
    pakat beli dslr kot depa pun haha.

    ReplyDelete
  9. slamat beli dslr guna duit daddy tercinta. kikikiki.

    eh,tp ptptn bukan ada pn. :D

    tu la pasai, dok tgk org skrg, haish, guna duit untuk keperluan tak brapa perlu ponnn, lepas tu duit sesak mula ahhh nk pinjam2 membe -____-

    ReplyDelete
  10. ha'ah kan . tgk mcm aku punya baik biasiswa beli buku je. ehemm ehemm percaya eh?

    ReplyDelete
  11. byk la hang duit loan pi bli DSLR takpa ! hahaha
    duit loan blajaq untuk blajaq la weyh..

    tapi kalau study hat design2, fotografi memang bole bli DSLR pkai duit loan..nak guna untuk blajaq..wee~

    ReplyDelete
  12. beli keperluan je..bukan kehendak :p

    ReplyDelete
  13. haha..duet pt aku bnyk habis dekat makan weh =="

    ReplyDelete
  14. awat ramai cerita bab duit PTPTN,kang aku buat entry duit 100 najib kang..hahaaha

    nakcik dpt duit PTPTN ka,belanja aiskrim boleh..kehkehkeh

    ReplyDelete
  15. hha...cilaka punya pala kecik.belagak..haha..

    ReplyDelete
  16. aku keje dah la,ptptn dari abah aku jela kalau dapat pon,miahahaha :P

    ReplyDelete
  17. nie msti mokcik onie yg nk beli dslr kan? wink wink wink

    ReplyDelete
  18. xpe la pala kecik tu minat shoot sana sini.kalau glemer pala besar tu mesti tumpg sekaki dua kaki.

    jue ada dslr. aku tak de. =(

    xpe nant nak beli lumix.

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..