fakta mereka auta aku..

by - November 01, 2011

Assalamualaikum semua! yeahhhh,tempat ampa hujan dak? tempat aku dah hujan wooo,syukur alhamdulillah...so, malam ni aku janji nak tidur awal,aku taknak kelewatan walaupun seminit kerna masaku beradu adalah jam 12tengah malam.. dan aku perlu bangun pagi!






aku nak yang badan dia putar-putar tu boleh? ampa nak yang mana?nak ambik je..lalalala


okay-okay,ni fakta mereka dan auta aku,haha..

Thomas Edison takkan mengalah sebelum beliau berjaya MENYALAKAN LAMPU,
Guglielmo Marconi juga tak pernah mengalah sebelum dia berhasil MEMBUNYIKAN RADIO,
Ludwig van Beethoven juga takkan selesa sebelum MENYEMPURNAKAN LAGUNYA,
begitu juga Belluci takkan tidur sebelum dia menemui PASIR JERLUS,
dan seorang gadis ayu ini tidak akan pernah mengalah untuk menjadi lebih ayu dan setai,haha...



haha! untuk apa ye Belluci perlu menemui PASIR JERLUS itu?adakah satu perangkap? jawapanya sila google ^_^
fafai




You May Also Like

21 comments

  1. dan kita pon sepatutnya tak boleh mengalah. hehe, kecewa tak pa, putus ada sangat. putus ada tu bukan sifat orang mukmin :)

    ReplyDelete
  2. gadis ayu? -,,,,,,,,,,,,,,,-

    ReplyDelete
  3. kalau tak bergelap la kita tanpa lampu..miaw dah tukar nama jadi onie.. kenapa?

    ReplyDelete
  4. @Nia Ridzwan terima kasih mengingatkan onie hal ini :D

    ReplyDelete
  5. @Bro ahmad dah lama tuko,btw...onie tukaq sebab nak kasi sama dengan fb,nama meaw tu orang mesti ingat peminat kucing,walhal bukan,huhu..so,tanpa melengahkan masa onie terus tukaq .. nama tu biarlah berakhir di situ, dan sekarang onie nak orang tak kekok panggil onie di realiti sebgi onie..

    ReplyDelete
  6. tdo la awal...bgs utk awet muda....hihi..makcik onie yg olwes muda...grrrrrrr

    ReplyDelete
  7. gadis ayu tu adalah...............hehheheheh

    ReplyDelete
  8. ang memang ayu pon onie..
    fafai sayam.

    ReplyDelete
  9. alamak.. nak kene google ker..??
    kuasa tidur mempengaruhi manusia kan/

    ReplyDelete
  10. hahaha. fafai?

    comellllll!

    nak tiru lahh. hehe *kiddin

    ReplyDelete
  11. @syirah rasid ank tiru?bak 10 hengget dulu,ahaha :P

    ReplyDelete
  12. gadissss ayuuu mana boleh mengalahhhh


    ;D

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..