air tangan mamak itu berkhasiat..

by - February 29, 2012

penat ! bila balik ..bilik toksah kata la,serupa bilik orang jantan, sekali kemas 40 kali serupa tongkang pecah,baik aku bio kan ajerrr...bio kan sampai betul-betul aku tak boleh bernafas,pintu nak kunci tak boleh, tombol pintu ilekk gara-gara pernah terkunci belah dalam, makanya terpaksa la dicabut.. oleh itu,bilik aku la menjadi tarikan pelancong (anak-anak umi aku jaga) ... punya la aku buh bunga 30 tangkai kat bilik,satu pon takdak akibat perbuatan pelancong tersebut,baru nak feeling feeling woman... sadis~



bilik bersepah tidak mengapa (tak jugak!) jangan perut aku tak dapat merasai nikmat air tangan mamak sudah... air tangan mamak itu berkhasiat,berkhasiat bila garam asli jatuh..hiks...




sementara tunggu naan tandori aku cekau 5 6 7 mulut nasi adik aku,haha...


nampak tak berkhasiat kan? tapi don't judges by it's mamaksssssss picture, cuba pekena dulu,baru oke oke oke oke (gaya johan)...


p/s: mata gua sudah juling, good nite laling..

You May Also Like

27 comments

  1. stdy kat segamat ni dh lama xrasa roti canai mamak...

    ReplyDelete
  2. tliur eh mek....ejah blnjo terr...=)

    tag meow..^^
    http://hazanis.blogspot.com/2012/02/1st-giveaway-by-ratu-and-queen.html

    ReplyDelete
  3. klu g mamak aku leh layan roti canai n nasik kandar je..huhu

    ReplyDelete
  4. kedai mamak.. mudah oder, mudah sampai.. kadang2 samapai benda lain.. hehe..

    ReplyDelete
  5. puji lebih2 nampak?

    mesti mamak tu hensem? kan?
    kakakakakaka....

    ReplyDelete
  6. mamak tak basuh tangan lepas buang air!

    ReplyDelete
  7. pagi pagi tgk blog cik onie,terus perut berbunyi,haha

    ReplyDelete
  8. hehe mocik ni sama la macam abg uni,,,asyik2 nak makan kat kedai mamak...

    sabor je la..:p

    ReplyDelete
  9. kaki mamak ni mocik meawwwwwwwww. hehhe

    ReplyDelete
  10. Meh aku tolong kemas bilik....sekali kemas 20 hengget. 40 kali kemas boleh dapat 800 hengget. Perghhhhhhhh

    ReplyDelete
  11. hee..tandoori cpt muak la makan..hee~

    ReplyDelete
  12. nasi kandaq la sedapppppppppppppppp,basuh tak basuh tangan tu belakang cerita,muahahahahahhaha....

    ReplyDelete
  13. makan yg kat penang ni pung besh.
    tambah plak yg tgn berbulu roma tebal tu. heheh.

    ReplyDelete
  14. makan yg kat penang ni pung besh.
    tambah plak yg tgn berbulu roma tebal tu. heheh.

    ReplyDelete
  15. aku kurng sikit kedai2 mamak ni..

    eh brapa bnyak nak makan.. kuat gila.. haha..

    ReplyDelete
  16. makin sehat ade la woii makan tu. hahahahaha

    ReplyDelete
  17. dan air tangan mamak ponnn terlebih sedapppp :D

    ReplyDelete
  18. alahaiiiii sdapnya! tengah lapar ni wuu

    ReplyDelete
  19. peluh mamak tue yang dok buat teringat..umphh tak terkira

    tangan sapa tuh..

    ReplyDelete
  20. oleh itu pilih la kedai mamak yang bersih. ade pe..

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..