Produk kecantikan bukan sekadar produk :)

by - February 02, 2012






YESSS! THIS IS A TATHION TAB !

apa yang terbaik dengan produk ini???


1 botol ada 500 tablet :)

dan yang paling penting ialah kebaikan tathion tab antaranya:-

■Menjadikan warna kulit lebih sekata (seawal 2 minggu)

Mengecilkan pori-pori kulit menjadikan kulit lebih cerah dan halus

Mengecutkan jerawat, menghilangkan parut jerawat dan mencegah daripada 

jerawat

■Bahagian badan yang gelap seperti bibir, ketiak dan lipatan lain akan menjadi cerah 

kerana pigmen gelap dalam badan telah berkurang

■Tanda-tanda penuaan pada kulit akan berkurang

■Memudarkan stretchmark

■Mengurangkan keguguran rambut

Mengeluarkan toksin dari badan akibat merokok atau pencemaran alam sekitar

■Jika menghidap Diabetes, Tathion baik untuk kesihatan kerana ia dapat mengawal 

kandungan gula dalam badan 

■Bagi lelaki, akan menyuburkan sperma serta bagi wanita akan menyuburkan rahim

■Menyihatkan hati kerana toksin dikeluarkan dari badan


DOS yang disyorkan adalah 2biji 1 hari. Untuk kesan yg cepat ,anda boleh makan 

4biji 

1 hari 


Bungkusan asal Tathion adalah 500 biji. Tapi kami telah membotolkan semula dalam 

jumlah 30/60 biji.




actually,banyak lagi produk dari produk kecantikan ini, kalau nak tahu apa yang ada 

jom kita usha page PRODUK KECANTIKAN :))

selamat shopping semua :))



You May Also Like

4 comments

  1. wah , mcm menarik jee bnde alah nie !

    ReplyDelete
  2. Mcm mnarek. Tp aku krg bab2 amik pil neh =P

    ReplyDelete
  3. takde kesan sampingan ke kak? bape harga dy ni? katne boleh beli ?

    ReplyDelete
  4. bagus juga benda ini.. bnyk function..
    kau tak ada jual ke bnde nie.?
    kalau beli dgn kau,boleh dpt murah sikit. keh keh keh

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..