4 mata ~

Friday, March 30, 2012 13 Comments A+ a-

Assalamualaikum.. budu ada dop? kalu takdok mari la beli kat mek,mek jual budu ni...segelen 3 amah,hahaha..*muroh bena

intro tak tahwan~

wei, rindu ampa..... kalau ampa baca blog aku, aku lagi berjuta kali rindu kat ampa,kahkahkah~
lambatnya woi bulan 6 ni,huhu.... aku nak pastikan berat badan korang sama dengan aku,ingat ! sama dengan aku okeh! haha... minum la teh orang kampung ke teh orang bando ke,yang penting berat badan sama dengan aku ! haha...


rindu ampa!
dari kiri: che pah mok, minah kuquih, tomatokering mok, tatia mok :P


pah tatia..ampa nak teh orang bando puncak alam dak?tomatokeling, sila tambahkan ketinggian anda,haha *gurau je wei,macam tak kenal aku kan,kihkihkih..rindu woiiii*

Dreba umi kito. Complicated person. Product Review, Invitation Event, Food Review boleh email kito :D email: letopink@yahoo.com

13 Komen

Write Komen
ainun
AUTHOR
March 29, 2012 at 5:08 AM delete

follow sini...follow me back :)

Reply
avatar
IEQAH
AUTHOR
March 29, 2012 at 5:20 AM delete

rinduu rinduu rinduuu

Reply
avatar
kura
AUTHOR
March 29, 2012 at 5:44 AM delete

amboi. segak segak belaki muanya. hehheh

Reply
avatar
March 29, 2012 at 6:31 AM delete

haiyoooooooooooo tembam wooo ~..~

Reply
avatar
syafiqakarim
AUTHOR
March 29, 2012 at 8:32 AM delete

sentap ni bab tinggi.haha
peergh...sepesen semuaa

Reply
avatar
Uncle Jonni
AUTHOR
March 29, 2012 at 9:21 AM delete

tomatokeling? hakhakhak... jahat la ko onie... hakhakhak

Reply
avatar
onie
AUTHOR
March 29, 2012 at 9:22 AM delete

tatau tatau,haha....

Reply
avatar
Chuu Muqhlis
AUTHOR
March 29, 2012 at 4:34 PM delete

sengal onie., sukasuki je mngkelingkn org haha

Reply
avatar
March 29, 2012 at 5:35 PM delete

4 pasang mata tu nak ngorat aku ke? :P

Reply
avatar
Tukang Karut
AUTHOR
March 30, 2012 at 3:31 AM delete

kalau mata lebam sebab tak cukup tidur confirm jadi 6 mata!

Reply
avatar
Wawa Tasliman
AUTHOR
April 2, 2012 at 6:59 AM delete

awek kaca mata mcm wawa.. B)

Reply
avatar

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..