30 March 2012

4 mata ~

Assalamualaikum.. budu ada dop? kalu takdok mari la beli kat mek,mek jual budu ni...segelen 3 amah,hahaha..*muroh bena

intro tak tahwan~

wei, rindu ampa..... kalau ampa baca blog aku, aku lagi berjuta kali rindu kat ampa,kahkahkah~
lambatnya woi bulan 6 ni,huhu.... aku nak pastikan berat badan korang sama dengan aku,ingat ! sama dengan aku okeh! haha... minum la teh orang kampung ke teh orang bando ke,yang penting berat badan sama dengan aku ! haha...


rindu ampa!
dari kiri: che pah mok, minah kuquih, tomatokering mok, tatia mok :P


pah tatia..ampa nak teh orang bando puncak alam dak?tomatokeling, sila tambahkan ketinggian anda,haha *gurau je wei,macam tak kenal aku kan,kihkihkih..rindu woiiii*

13 comments:

  1. follow sini...follow me back :)

    ReplyDelete
  2. amboi. segak segak belaki muanya. hehheh

    ReplyDelete
  3. haiyoooooooooooo tembam wooo ~..~

    ReplyDelete
  4. sentap ni bab tinggi.haha
    peergh...sepesen semuaa

    ReplyDelete
  5. tomatokeling? hakhakhak... jahat la ko onie... hakhakhak

    ReplyDelete
  6. sengal onie., sukasuki je mngkelingkn org haha

    ReplyDelete
  7. 4 pasang mata tu nak ngorat aku ke? :P

    ReplyDelete
  8. kalau mata lebam sebab tak cukup tidur confirm jadi 6 mata!

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..

About

About [span]me[/span]
Hello, I'm Mek Onie

Love Eat, Window Shopping (HAHA), Make Up & Online.Friendly. Love To Laugh. Love My Passion.Do What U Love & Love What U Do. Any Invitation Or Enquiry, Please Email Me [at] letopink@yahoo.com ,TQ

online

Blog Archive