4 mata ~

by - March 30, 2012

Assalamualaikum.. budu ada dop? kalu takdok mari la beli kat mek,mek jual budu ni...segelen 3 amah,hahaha..*muroh bena

intro tak tahwan~

wei, rindu ampa..... kalau ampa baca blog aku, aku lagi berjuta kali rindu kat ampa,kahkahkah~
lambatnya woi bulan 6 ni,huhu.... aku nak pastikan berat badan korang sama dengan aku,ingat ! sama dengan aku okeh! haha... minum la teh orang kampung ke teh orang bando ke,yang penting berat badan sama dengan aku ! haha...


rindu ampa!
dari kiri: che pah mok, minah kuquih, tomatokering mok, tatia mok :P


pah tatia..ampa nak teh orang bando puncak alam dak?tomatokeling, sila tambahkan ketinggian anda,haha *gurau je wei,macam tak kenal aku kan,kihkihkih..rindu woiiii*

You May Also Like

13 comments

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..