Sahabat~

by - May 27, 2012



adakala suatu saat sahabat la tempat kita meluahkan perasaan,
adakala suatu saat sahabat la membuatkan kita menangis,
adakala suatu saat sahabat la memecahkan kesunyian,
adakala suatu saat sahabat la mendoakan kejayaan kita,

jika sahabat telah berjauhan kita selalu mendoakan kesejahteraannya,
kerana dialah sahabat kita.


kalau kita menyentuh perasaannya tika dulu,
segeralah pohon kemaafan.


kerana sahabat pun manusia biasa yang punya hati dan perasaan,
Semoga kita semua menjadi sahabat yang baik,insyaAllah
hargailah sahabat anda..


Ya Allah…
Sungguhnya aku bermohon kepadaMu tabahkanlah dia dalam menghadapi segala urusan dan kekuatan dalam menerima petunjukMu.....amin amin amin ya rabal alamin ..



:'(

You May Also Like

13 comments

  1. sahabat yang baik ialah sahabat yg sentiasa berdoa agar sahbatnya sentiasa diredhai...onie nangis ka

    ReplyDelete
  2. alamak, ya jujur saya rindu kwn saya. :)

    ReplyDelete
  3. Sahabat itu selalu jadi punca kekuatan aku bila aku jauh dengan keluarga.

    ReplyDelete
  4. so... apa beza sahabat, kawan dan teman?

    ReplyDelete
  5. yeayyyy..love sahabat..ssh ouh nk dpt shbt ni..bila dh dpt,sila2 lah hargai ye :)

    ReplyDelete
  6. auni.,ko ingt lg tak kat aku....smttm dlu....

    ReplyDelete
  7. auni..mu ingt lg tak kat aku..smttm dlu...

    ReplyDelete
  8. zaman sekarang ni susah nak cari kawan susah senang.. bila senang je ada dgn kite, time kite tengah sesak dia blah cenghitu je. haha

    ReplyDelete
  9. Tanpa sahabat siaplah kita kan kan. Sahabat juga prlu di sisi kita. tak ada yang menolong nanti kita susah kan :) Peace(Y)

    ReplyDelete
  10. kadang kala sahabat lebih kenal diri kita berbanding diri kita sendiri. maknanya dia part of our life. doakan dia di mana saja sudah semestinya.

    onie, jgn sedih sedih...

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..