Bukti Datuk K berkahwin lain~

by - June 04, 2012

Ganjaran wang tunai sebanyak RM100,000 bakal diberikan kepada sesiapa sahaja yang mempunyai bukti yang kukuh dan sahih mengatakan Datuk Khalid (Datuk K ) telah berkahwin lain oleh adik kepada Datuk K, Datin Zaitun Mohd Jiwa.




















berita lanjut di sini..






suspen lagik



gua malas nak hurai pepanjang, haha... penah gak teman dengar pasal kak ta kita tu,tapi bio le mike seleseiii,teman maleh nak ambik peduli,muehehehe...cerita lama nokkkkkkkk....

You May Also Like

8 comments

  1. alaa..jgn la..kesian kat tok iti.. :P

    ReplyDelete
  2. @eZmALiZa kisah lama tu,bulan 4 lagi tu....tapi bila fikir balik,sanggup nak bayar rm100000 tu kan,mmg betul gak...sebab dah pandai buat statement ...bukti tade tu yang pihak mereka tidak berpuas hati....

    ReplyDelete
  3. haha.mengamuk ct kalo betol datuk K kawin lain

    ReplyDelete
  4. beb.... aku bace komen kakak 1st tu, ragu2 lak nk kelik link tu wakaka..

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..