kalaulah kehidupan itu suatu imaginasi ~

by - June 04, 2012

I'm a Barbie girl in a Barbie world

Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation



Kalau barbie girl in a barbie world kan,

maknanya siapa manusia sebenar?

kalau kehidupan itu plastik, yang mana aslinya?

kalau fantastik?

oh! ilusi semua itu.

sikat rambut sesiapa?

hanya pada patung yang berkulit plastik sahaja!

manusia biasa? ada batasnya.

kalau lah kehidupan itu suatu imaginasi.

hari-hari nak berputar sambil tukar baju...

hahahahahahahahahaha..











p/s: khamis ni kan,ada sesapa yang nak turun kl tak? meh la jumpa,onie tersangat la free bulan ni, teringin gak nak jumpa kengkorang semua ni.... *ayat bajet retis* jauhkanlah aku dari sifat retis bagai,haha... geleman! kalau yang sudi nak ketemu tu meh roger kat inbox minah ni,haha ... dan aku semakin rajin polah entry,maaf..gua bosan~





p/s:‎46 hari lagi sebelum Ramadhan Insya Allah :-) “Allahumma sallimni ila ramadhan wa sallim li ramadhan wa tasallumahu minni taqabbalan” (Ya Allah selamatkanlah kami hingga bulan Ramadhan ke depan, dan pertemukan untuk bulan Ramadhan dan terimalah seluruh amal kami pada bulan Ramadhan).

You May Also Like

12 comments

  1. bg sikit msa free hang kt ak!! hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. bg sikit msa free hang kat ak! hahaha

    ReplyDelete
  3. lama tak tengok cerita barbie... hihi

    ReplyDelete
  4. barbie yang kat tv3 tu eh ?



    Brrrr

    ReplyDelete
  5. hahaha kak onie pun suka ya dgn barbie ;D betul tu,kita didunia realiti kan. hehe

    ReplyDelete
  6. penuh tersurat dan tersirat entry barbie girl niee
    heheee
    ape2 pon jangan jadi plastik
    plastik tak boleh dikitar semuala
    amik masa lama nk decomposed
    hehee

    ReplyDelete
  7. bla kta nak jmpa onie? voleh kau jadik model dalam gamba aku :P

    kalau hidup fantasi. mana nak letak realiti T__T

    ReplyDelete
  8. suka lagu ni. dan anggap ia hanya sekadar lagu je. jgn fanatik sampai fantastik..huhu..

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..