Tak perlu dikecoh..

by - June 12, 2012

@perlu ke kalau kisah suami atau isteri diheboh kepada orang ramai ?

@perlu ke kalau kisah rumahtangga diheboh sana sini ?

@perlu ke kisah rumahtangga dipertontonkan di melodi dan sebagainya?

@perlu ke kalau suami tidak membeli susu anak diceritakan pada pihak lain? *matang sikit ye kak,cara anda tidak betul

@dulu nak kahwin pung pang pung pang orang cerita "eh, dia nak kahwin dah la" tapi bila dia cerai mula la nak dipertontonkan dalam slot gosip ... bila dah kawin tanya pula bila nak dapat anak? dah dapat anak cuba pula yang mengatakan hubungan semakin retak? ini apa kes? itu kisah mereka,kenapa kita perlu menjaga tepi kain mereka walhal engkau pun tidak merasa erti rumahtangga?


@dalam hal ini artis-artis la yang menjadi mangsa, mendoakan yang tidak baik, yang baik mengapa tidak mendoakan? disuruh menggembar gemburkan cerita tanpa ada kata putus, DIMANAKAH NILAI MURNI ANDA?!

@ Tidak rimas ke kalau anda yang membawa mulut,selepas itu terkena batang hidung sendiri? mesti rimaskan?





so.....


dicekau dari brader google..


jaga peribadi diri sebelum anda menjaga peribadi orang lain, buruk benauuuuuu ...wartawan-wartawan tu,udah-udah leeee kalian cari kerja dengan cara yang tidak betul... jangan jadi batu api -..-" (hambikk,lurus to the point)



maaf,saya bukan blogger wartawan.. saya bercakap atas dasar yang benar,sekianggggg..


p/s: Semoga hubungan kak erra fazira dan suaminya baik-baik aje,peduli mulut-mulut diluar sana.. jaga hubungan,jaga peribadi,jaga solat,jaga iman insyaAllah kalian tidak jauh dari Allah swt,insyaAllah :)

You May Also Like

7 comments

  1. ni la manusia onie., byk ragamnya.,semoga entry ni jd nasihat yg baik buat semua. positif.

    ReplyDelete
  2. psstt,

    rahsia kita berdua.

    hihihihi

    ReplyDelete
  3. kenape kenape kenape?? apa gosipnmya.. huhu.. fara memang tak amik tahu sal2 artis.. plus2 selalu cerita digembargemburkan je.. banyak mulut y bercakap banyaklah y mendoakn keburukan.. eksian mereka.. setiap manusia should ada privacy masing2.. tapi dunia zaman sekarang memang terbalik.. kesian.. huhu..

    ReplyDelete
  4. Propaganza dgn Melodi tuh sepatutnye x pyh ada pun~ suke sgt carik gosip -.-

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..