kosong kosong punya pasal~

by - May 06, 2012



Suatu hari ditempat kerja........sedang onie asyik melayan dokumen-dokumen yang sebegitu tebal kerana mc seminggu atas hal-hal yang tak dapat dielakkan ....tiba-tiba, kedengaran lagu kosong kosong dari najwa latif diradio berhenti dengan tiba-tiba,dalam hati onie,aishhhhhh...takkan bulan-bulan puasa ni ada hantukan? ahhh,tak logik....sekali onie pandang belakang....








1



2



3


4


5


6


7


8


9


10
LASIK Lips
iklan sebentar ,muehehehehe...



*sambung cerita

rupanya,bos aku yang tutup radio .... -..-"
kau tau sebab apa dia tutup? sebab lagu tu la,kosong kosong sambil dia nyanyi,kau tahu betapa nobita(macamana tu?haha) dia nyanyi lagu tu...pecah perut gua hari tu, haha~
dia kata,apa la...jap jap kosong kosong...kurang la bisness kita nanti,okay fine! paham,haha....

minggu ni letih yang teramat..macam nak tidooooooooo bangun pastu tidooooooooo bangun pastu tidoooooo bangun,haaa cukup lah tu...layannnnn~

You May Also Like

22 comments

  1. hehhehe..

    bos awk betul betul nak jaga profit tuh!

    ReplyDelete
  2. nie mesti bos hang ni chinese kn? mahu jaga 'ONG' latu..hehe

    ReplyDelete
  3. dia takut lagu tu jadi kenyataan la pulak dah. hehe

    ReplyDelete
  4. alah... lagu je pun. sensitif betul bos onie ni. huhu...

    ReplyDelete
  5. heheh,
    boss takut ngan perkataan tu,
    takut nombor tu appear plak dlm
    ledger keuntungan sharikat :D
    muaheheh

    ReplyDelete
  6. bos onie fobia lak dok kosong.. kosong..hehe

    ReplyDelete
  7. haha...lagu kosong najwa latif tu berhantu ke...haha~

    ReplyDelete
  8. eh macam tu pulak kosong kosong takut kurang business, terus matikan radio hahahahahahahaha lawak la bos ko tu :)

    ReplyDelete
  9. bos ko msti pntgkn keuntungan hahaha

    ReplyDelete
  10. nasib die x nyanyi lagu tue smpi abis.. hahahaha

    ReplyDelete
  11. betapa catchy nya lgu najwa kosong tu samapi bos ko terikut nyanyi sebelum dia sedar. hahahahhaa..

    ReplyDelete
  12. kena tukar lagu ni " untung,untung" hehe

    ReplyDelete
  13. hahah sempoi nye bos nyanyi lagu kosong.fanatik.hha

    ReplyDelete
  14. geli plak aku tgk gambar tu..adehh

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..