Majlis Perkahwinan Apek dan Leuniey

by - December 19, 2012

Barakallah buat apek dan leuniey, comei sungguh leuniey ni,untung apek..sejak usiaku makin meningkat ni makin ramai orang kawen dan makin tak sabar juga diri ini nak berkahwin dengan jejaka yang melekat di hati ini,hik..tapi tapi tapi tapi awal lagi, diri pun tak pandai nak urus lagi ada hati nak kawen ye onie,ahak!



so,layan jela gambar mereka..
Majlis Perkahwinan Apek dan Leuniey









mereka mula kenal semasa penggambaran iklan minyak wangi 'SimplySiti Eau De Parfum' (sumber: encik yahoo)oh,patut la macam ku kenal .... 


fuh,prada dan lv ...kesukaan itewwwwwwww...



sumber pic: This Is Kota Bharu

You May Also Like

3 comments

  1. alah onie, mahal2 pun campak je dlm almari nanti. sangatlah nk guna, kononnnya, tp syg.. boleh? hahaha..

    ReplyDelete
  2. tahniahhh. cantik aje haa pakai tudungg

    ReplyDelete
  3. hai onie..:) selamat malam...ehehe..tahniah buat diaorang

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..