Makan

by - March 17, 2013

 
nok char kuay teow, 
nok chicken chop, 
nok lamb chop, 
nok pizza,
nok kek secret recipe,
nok maggi mamok,
nok roti paye
nok roti jalo,
nok colek perut,
nok nasi kabu,
nok meatball,
nok semoooooooo.....
 
bakpo la duk semeta-semeta peghut ni bunyi, minggu ni sajo koho naik selero make mek, kilogreng dop naik-naik pom,stress jugop la...

                                           
ambik di google jah mek..
pah,char kuay teow bulih doh la sakni, walaupom dop sero supo di penang nuh,tapi bulih la,wak sedak perut hok supo ore ngedey -..-"

bereh la hok tu,loni hok dop bereh....

esop hari sena, appointment with dentist again...nervous semeta T_T
pehe? dop pehe sila buat-buat pehe,haha

You May Also Like

26 comments

  1. takot jaa..badan koho naik, kang tak kenal hok mano so mek onie..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh,jange oyak gitu,ni hok takuk ni,muehehe

      Delete
  2. i love food too..tu yg badan pun sihat sgt skrg ni..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best la akak, onie nak gemuk sikittttt,kurus sangat dop omeiii,haha

      Delete
  3. muahaha.. berbelit2 lidah cci membaca n jenuh cari kamus nak fhm.. ngee.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikkkkkkkk, tu baru sikit jah tu :P

      Delete
  4. cci letak blog dlm bloglist cci di sini..

    http://cutedollyliciousbloglist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Pehe2. Kawe pun suko make jugok. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dop kiro tengoh bule ko hujung bule ko, duit nok make mesti keno ado walapom duk nge family,haha

      Delete
  6. Err... err... ambil sikit masa nak paham.. sebab wa org kedah cik oii... Aiyak...
    dok garu2 pala sambil baca.. muehehehe.. apa2 pon.. Good.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa aihhhh,meaceh la sudi baca jugak,hehehe

      Delete
  7. pehe la.samo la kito.make byk pun dop naik2 jugak kg. kurus kering ado la..huhu

    ReplyDelete
  8. ouh..makan mmg best~sgt heaven!!!! ^_^

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum mek. hahaha samalah kita. gila kan makanan :)

    ReplyDelete
  10. nok nasi kabu daging baka letok bawe jeruk jah ^^

    sedaknyo...

    ReplyDelete
  11. ore utagha pehe jugok :D hahahaa...yang tak pehe colek perut dengen roti paye, hehe :P buat2 pehe udah le eyh :D

    ReplyDelete
  12. pehe,,pehe..jange rumsim..lol..sero mace nok tulih entry kok loghat kito jgk lah..haha..

    ReplyDelete
  13. biso mu lo nih..kawe pahe lalu..ore pasir mah deh..

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..