Diskaun pembelian tudung bagi pembaca blog mek onie~

Teruja? yessss,anda patut teruja kerana ada hadiah untuk pembaca mek  :)
Apa hadiahnya?
Hadiahnya adalah voucher diskaun bernilai 15% untuk semua item, memang perlu suka kerana rata-rata kaum perempuan sekarang sukakan tudung dan mostly sudah banyak pembelian secara onlinekan, bagi kaum lelaki pula tidak kisah kalau kalian ingin turut serta dalam pembelian ini kerana setiap pembelian akan diberi diskaun sebanyak 15% ,gembirakan?hehe..
Siapa yang berhak menggunakan code voucher ini?
Mereka yang berhak adalah pembaca yang sedang membaca blog mek sekarang,serius :)
Dimana hendak menebusnya?
www.tudung2u.com.my
Sekiranya anda berminat dengan hadiah ini bolehlah terus melawat ke page TUDUNG2U  :   www.tudung2u.com.my dan sertakan kod voucher LKP2013 

Antara barang-barang yang terdapat di tudung2u... banyakkan pilihannya :)


Antara item yang terbaru dan murahhhhhhhhhhhhhhhhhhh sangat,sebab tu anda patut membeli di sini,hehe


  

Tidak lupa juga bagi peminat yang sukakan Selendang yang bercorakkan Tribal dan kebiasaanya kita jumpa Selendang Half Moon 1 layer sahaja, tapi tidak bagi jenama tudung2u ini kerana selendang half moon mereka terdapat dalam bentuk 2 layer,coolkan design mereka :)



Tidak ketinggalan juga bagi Selendang Half Moon Bead dan Tudung Bawal V-shape Zebra itu, kerana harga  yang ditawarkan sungguh berpatutan .. 


 

Paling mek suka adalah selendang ini,rugi siapa yang tidak memiliki satu :)


Tudung2u ini juga memberi peluang kepada sesiapa diluar sana untuk berbisnes dengan bermodalkan serendah RM500 dan FREE SHIPPING ! jika berminat untuk menjadi agen mereka boleh terus ke sini.

Tidak puas hati dengan barang yang anda beli? okay tidak mengapa,Tudung2u menawarkan khidmat Pemulangan & penukaran dengan syarat-syarat yang ditetapkan,jangan risau.. Semua ini adalah untuk keselesaan pembeli di Tudung2u !


Jika berminat untuk membelinya,jangan lupa sertakan kod voucher LKP2013 (sah sehingga 30 April 2013) kerana anda akan dapat harga lebih murah dari harga di atas ini, apa lagi jom kita terjah ke TUDUNG2U segera ! khas buat pembaca blog mek onie :D


Selamat bershopping semua :)

15 ulasan:

  1. cantiknyaaaaaaaa... rasa nak grab satu tapi duit tengah sob sob sob

    BalasPadam
  2. ok kite pembaca blog mek onieee. sila bg diskaunnnnn. wkwkwkwk :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. okay,cepat ambil code itu sebelum due date,hik :D

      Padam
  3. not bad la price dia, selalu gak I ushar2 tudung ada tu harga ya Allah... ni na bertudung ker nak apa. hohoho nnt I nak tanya my sister kot2 dia ada berkenan :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. betulllllll, nak tutup aurat tayah dengan harga yg ratus2 dan yang mahal2 tu, harga di tudung2u memang terbaik,dah la murah pastu kalau guna voucher yg onie kasi tu lagilah dapat murah :)

      Padam
  4. Wah! Untung pembaca blog Mek Onie, dapat diskaun 15%. Nanti Arol bagitahu kat kakak2, kalau dorang ada berkenan ke. Hehehe! :D

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum onie. comelnya tudung halfmoon. saya belum beli lagi pattern tu. heee :)

    BalasPadam
  6. Kunjungan perdana gan..
    Salam kenal dan sukses terus..

    BalasPadam
  7. mcm tahu2 je tau kita suka beli tudung..kbye..

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..