Jodoh Jehan Julie

by - March 21, 2013

Baru je tengok cerita maan tadi sebenarnya, alahai..air mata berduyun-duyun jugak sebenarnya ni,rasanya mata duk sembab lagi ni,wakakaka... menusuk sungguh cerita tu,asal tengok menangis,asal menangis tengok maan, parah~
Begini,sedap tak tajuk mek?kikikiki...triple j uolssss, Tahniah kepada jehan miskin dan Julie,orang korea tu,muka pun seirasssssss...tu orang kata, jodoh sejauh mana pun kalau dia jodoh kita tak kemana ye tak? tahniah sekali lagi.mek ingat berita ni main-main yang jehan nak kawen dengan orang korea,rupanya betul, gembira. nanti dapat anak muka korea,sweet *over dah aku ni. 
omeiinyoooo...
tahniah sekali lagi buat jehan miskin dan julie camelia rhee..picture credit to rotikaya. :)

You May Also Like

11 comments

  1. assalamualaikum ... ada iras , senyuman pun sama . anak confirm mata sepet gak ...

    ReplyDelete
  2. semoga berbahagia dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  3. 2 la. sangat seiras an. tu lah ketentuan jodoh namenye. tahniah jehan !

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum, manisnya. barakallahuma buat kedua mempelai :D

    ReplyDelete
  5. eh org korea ke?? hahaha ngatkan jepun.. ahakx.. apapun tahniah jehan, semoga kekal hingga ke syurga... amin

    ReplyDelete
  6. tup2 mek lepas ni korea jugak. manalah tahu.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan harep,kalu bulih nok ore kelate goppp...

      Delete
  7. tahniah bt mereka...akhirnya selesai dh :) bru tahu jgk smlm pasal diorg ni :))

    ReplyDelete
  8. dorg, mirip2 kan..mata, senyum..nice..

    ReplyDelete
  9. dah macam pasangan korea pulak...

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..