Terima Kasih Nuffnang ~

by - July 24, 2013


Cpuv bulan 6 dan bulan 7 yang lebat kemain,rasa nak menangis pun ada.. credited satu,datang yang satu lagi,alahai.. rezeki dibulan puasa ni, baik hati beno nuffnang,lepas la nak tunaikan hajat saya nanti,aummmm :D






Kbai, nak kemas dapur pastu tidur,kumpul tenaga untuk minggu ni,sebab hujung minggu ni mek nak kena ngecat lagi ^_^V

p/s: korang punya mesti lagi lebatkan ? 

You May Also Like

24 comments

  1. Wow tahniah mek.bg lah tips sket mek.

    ReplyDelete
  2. masyuk ! kachingggg. mek, duit raya please. hikhik :D

    ReplyDelete
  3. phewitttt! bleh wat duit rayo nim =D

    ReplyDelete
  4. salam

    pergh! caya la.. masyukkk wooo.. sakan la raya tahun ni.. hehe..

    nak mohon kebenaran iklan dekat sini.. boleh? :)

    Adakah SIMPANAN anda mencukupi?

    Pendidikan ANAK anda?
    Simpanan untuk PERSARAAN
    Simpanan untuk KES KECEMASAN
    Modal untuk PERNIAGAAN
    Mengerjakan HAJI & UMRAH
    Pembiayaan PERUMAHAN/KENDERAAN

    http://deenazmee.blogspot.com
    https://facebook.com/deenazmee
    https://twitter.com/deenazmee

    ReplyDelete
  5. tak punn.. susah nak dapat.. naik pun ciput je huhu

    ReplyDelete
  6. hehe..
    mee too..
    tapi malas gila nak update..
    bz masak kekdahnya ;p

    ReplyDelete
  7. err cemane boleh ade mek onie dlm iklan u-mobile @__@

    ReplyDelete
  8. wahhh tahniahhh mek onie.. rezeki mek onie.. Alhamdulillah, boleh minta duit raya nanti.. XD

    ReplyDelete
  9. Salam ramadan, tahniah boeh thn bnyk dpt BE, SEMOGA TERUS SUKSESS;)SLM KENAL DR CM..

    ReplyDelete
  10. wahhhh..inilah dikatakan blogger berjaya. kihkihkih :P

    ReplyDelete
  11. terbaik.. alhamdulillah.. masyuk.. hehehehe

    ReplyDelete
  12. Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kami tumpang gembira..

    Moga makin murah rezeki kau mek onie! :)

    ReplyDelete
  14. tahniah .moga makin murah rezekinya.

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..