Bercuti adalah rawatan paling terbaik untuk saya!


Selamat bekerja bagi yang sedang bekerja dan terima kasih sebab masih sudi untuk membaca blog mek onie ni. Disebabkan kita semua sudah berada di penghujung bulan 10 maka dengan ini saya berhasrat untuk merancang percutian untuk akhir tahun nanti bersama Travelar. Kebiasaannya saya tidak pernah terfikir untuk merancang percutian lagi-lagi percutian akhir tahun macam ni. Mesti akan menjadi satu pengalaman yang sangat menggembirakan. Jika baru-baru ini saya sudah ke bandung,mana mungkin saya tidak ke Bali atau Yangon kan?



"I want to go to Bali/Yangon with Travelar because it's my big dream and only Travelar.com can be find cheap airfares,cheap hotels,cheap vacation packages and more !!!! "

See? antara Bali dan Yangon,saya pilih Bali kerana Travelar mampu memberikan harga yang berpatutan serta pakej yang tip top untuk merancang setiap percutian nanti. Selain itu juga,Bali sangat banyak tempat menarik untuk kita kunjungi dan pantai yang menarik.






Salah satu tempat yang saya sangat teringin nak kunjungi adalah TANAH LOT!!!!! 




haaaaaaaa,saya yakin juga setiap pembaca saya yang sedang membaca ini menyimpan hasrat untuk ke sini kerana keunikan yang berada di sana sangatlah membuatkan saya termimpi-mimpi dalam tidur. Tanah Lot ini adalah salah satu kuil yang terkenal di Bali. Kuil ini terletak atas batu besar pinggir laut . Antara sebab-sebab inilah saya teringin nak ke Tanah Lot ini. Unik!


Satu lagi tempat menarik yang saya dah lama teringin nak kunjung adalah  PANTAI KUTA,BALI!!!


Disebabkan seorang Mek Onie ni memang suka pada pantai, maka dengan ini saya akan memilih tempat ini sebagai kunjungan saya kelak. Hal ini kerana, apabila diri ini berada di pantai sudah tentu akan memperolehi kedamaian dari setiap sudut ciptaanNya dan yang pasti juga dapat tengok sunset disini. Saya Yakin percutian bersama Travelar akan memberikan pengalaman yang indah dalam hidup saya! 



Apapun,sekiranya saya berada di negara orang,sedikit waktu pun tidak saya persiakan . Korang macamana?dah merancang ke belum percutian akhir tahun nanti? Memang bercuti adalah rawatan paling terbaik untuk saya selain shopping :)


9 ulasan:

  1. Bali dalam wishlist travel jugak, cantik kan :D

    BalasPadam
  2. mngkin xde ke mane..
    sbb cuti dh nk abes..
    huhu..

    BalasPadam
  3. traveler.com ? nak try jugaklah :)

    BalasPadam
  4. Ogoshhh bali msk wishlist bila dah kawen kot hikhik...

    BalasPadam
  5. salam mek..suko baco blog mek..hukhuk..
    da follow me..sudi follow la kita baliik.. malu #blogkitatakseberapa (- _ -)'
    http://chentaqaseh03.blogspot.com

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..