KZNABIHAH : Menjadikan fabrik lycra sebagai material utama dalam produksinya.


Bila pergi kenduri nanti nak pakai baju macamana eh? nak kawen nanti nak pakai baju material macamana eh?nak raya?nak dinner?kadang orang perempuan ni dia punya peel bab pakaian memang 7 hari 7 malam tak lena nak tido bila fikir pasal ni. Selagi tak jumpa,selagi tak dapat yang sesuai ..selagi tu lah duk buat peel, kadang nak marah kat diri sendiri pun ada. 


haaaa sudah,tetiba intro kisah baju kisah pakaian,haha.. normal la,perempuankan. Bukan perempuan la kalau menolak bab pakaian ni,ke macamana gadis-gadis semua?hihi

Disebabkan kisah baju ni, aku ada satu butik yang aku rasa korang pun dah tahu kewujudan dia. 

KZNABIHAH .
Insiprasi Untuk Wanita



Bila bab selesa tu aku sangat-sangat tertarik. Yelah, Pakaian kalau tak selesa memang tak best nak pakailahkan. Tapi di KZNABIHAH korang jangan risau. Material dia sangat best dan sudah tentulah berkualiti. 



Sedikit pengenalan tentang KZNABIHAH:
Butik pakaian wanita yang menjanjikan pakaian selesa,menawan dan anggun untuk semua. Pakaian mereka dikeluarkan daripada production KZNABIHAH sendiri bersama-sama dengan semua crew KZNABIHAH.


Semua koleksi mereka adalah eksklusif dan tiada ditempat lain, sama ada design yang sama mahupun kualiti yang sama kerana semua dikawal oleh pihak KZNABIHAH bagi memastikan korang mendapat pakaian yang eksklusif.




Kelebihan membeli di KZNABIHAH:
Sudah tentu mereka menawarkan produk pakaian yang menawan dan yang pastinya ada dari saiz s sehinggalah 6xl !!!! Untuk korang yang petite iaitu memakai pakaian xs mereka turut tawarkan koleksi dengan saiz korang tetapi berdasarkan tempahan sahaja. 

Coolkan? boleh tempat-tempah pulak :D


Produk paling popular:
  • Skirt Labella
  • Dress Qasriena
  • Dress Eisya
  • Jubah Flowy *hot item kerana sentiasa menerima tempahan tidak kira musim



Material?
material lycra yang di import khas dari luar negara.

Kelebihan material lycra?
  • Tidak melekap di badan kerana mereka membuat koleksi dengan pelbagai saiz. Oleh itu, korang perlu memilih saiz mengikut carta ukuran mereka bagi menggelakkan korang memakai baju yang ketat.
  • Lycra mereka juga tebal.
  • Sejuk dipakai walaupun berada dicuaca panas 



Serius, aku suka dan pernah pegang sendiri koleksi dorang. Memang tak menghampakan. Kain mereka sangat berkualiti dan harganya sangat berbaloi. 


Koleksi KZNABIHAH juga sangat sesuai dipadankan ke dinner atau event serta majlis perkahwinan. Rekaannya pun sangatlah eksklusif ;)



" Setiap usaha yang dilakukan pasti ada kejayaan yang menanti dihadapan sana, cuma tanyalah diri-sendiri. Nak rajin atau malas. tepuk dada tanya selera. "


Terap Identiti Malaysia. Yessss. Tahniah KZNABIHAH :)


Oh ya,paling best... dorang dah ada pilihan untuk anak kecil tau,semua comel ! nak menangis rasa bila tengok, Jika nak tengok koleksi yang lain boleh klik url bawah ini:-

Fanpage: Trendy Shawl
Instagram: KZNABIHAH BOUTIQUE 



Happy Shopping guys <3

7 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..