Saja nak Wordless Wednesday ~

by - June 04, 2014

Hai ! Simpan sikit,kita luah dalam hati.
Letak hujung-hujung biar tiada siapa yang kecam.







wordless wednesday konon,haha

Rasa,macam banyak benda nak share dalam blog,tapi sabar ye cik kak cik bang, tangan ada 2,jari ada 10..tak sompek ambe nak kejar,haha.


Bye,
Mek Onie
Kesayangan kalian semuakan?
#perasan

You May Also Like

30 comments

  1. kreatif gambo nie..
    terasa nk buat jugok.
    hehe

    ReplyDelete
  2. pelan2 kayuh yer onie...muahahahha....

    ReplyDelete
  3. peshen shawl baru ke? hhee ..sayg gaklah

    ReplyDelete
    Replies
    1. niqab baru,keh! sayang akak gak,hehe

      Delete
  4. Replies
    1. Alaaaaa,kasi peluang ke saya la,haha

      Delete
  5. ingat mannequin dah tadi hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ewahh,kesian kita di mannequinkan :P

      Delete
  6. gambar sendiri ka ni? thumbs up

    ReplyDelete
  7. kalau wordless takde tulisan langsung...hee...tepek gambar je...hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula kata kat atas tadi,wordless wednesday sangattttt,haha

      Delete
  8. dek onie.. kaw dah kenapaaaa kahh begituuuu? HAHHAHA abis selubung dek mukaaaa

    ReplyDelete
  9. Ada projek terbaru ke mek onie ? wow!

    ReplyDelete
  10. as salam mek onie ..

    ~PCL
    http://www.nazlee.com
    http://gelagatorang.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. klau mcm tuh kna amik upah org tulis ler...huhu

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..