Lazada Malaysia : Tawaran diskaun sehingga 90% di #MYCyberSALE pada 29 September ini.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semoga saudara sekalian berada dalam lindungan Allah SWT. Gembira tak korang bila ada diskaun? Bagi seorang yang mementingkan penjimatan dalam kehidupannya, seharusnya jangan lepaskan peluang kali ini kerana Perbadanan Pembangunan Multimedia (MDec) di bawah inisiatif Digital Malaysia akan menganjurkan satu jualan dalam talian/online terbesar dan juga merupakan anjuran pertama kerajaan di dunia iaitu #MYCyberSALE






Aku yakin bahawa, pembeli dalam talian berpeluang untuk membeli-belah di antara 225,000 tawaran membabitkan 4500 penjual online dengan potongan harga sehingga 90% bermula 29 September ini sehingga 1 Oktober 2014.



Dengan adanya kempen #MYCyberSALE sebegini, ianya dapat membantu serta meningkatkan perdagangan elektronik (e-dagang) dan memupuk budaya membeli-belah secara talian di kalangan rakyat serta pembeli dalam talian.


Tidak terkecuali, Lazada Malaysia juga turut serta dalam jualan siber besar-besaran dan menjanjikan potongan harga yang khas untuk pembeli di talian.

Antara barang yang ditawarkan diskaun sehingga 90% adalah barangan dapur rumah,barangan hiasan rumah,alatan elektronik,kamera,komputer,telefon bimbit dan tab,jam tangan dan pakaian,beg dan travel aksesori,barangan sukan dan banyak lagi.


Website mana untuk 'purchase' ?
Laman Web Rasmi #MYCyberSALE : http://www.mycybersale.my/
#MYCyberSALE di Lazada Malaysia: http://www.lazada.com.my/mycybersale/




Untuk keterangan lanjut:-


So,Stay tuned korang. Aku adalah salah seorang yang tidak sabar untuk jualan murah ini. Semoga kempen ini mencapai misi dan visi yang dtetapkan. Sebelum terlupa,Malaysia akan menjadi negara pertama di dunia mepunyai jualan dalam talian yang dianjurkan oleh kerajaan iaitu #MyCyberSale . Selain Lazada, Groupon,Air Asia,Zalora,Rakuten,Penerbangan Malaysia (MAS) dan Souq pun akan turut serta di program ini,


Jangan lepaskan peluang anda untuk grab barang-barang idaman kalian ;)

Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

10 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..