OMGfest 2014 kini datang lagi !

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Ewah! Fyi,live update from my smartphone. Sedih. Laptop masuk ni dah 4 kali hantar format. Maklum la,laptop pakai 7 tahun punya. Oh takpe! Nasib baik smartphone ada. Gigih lagi aku nak update blog. Sebab aku gigih adalah kerana .... ( refer my title). 


Pernah dengar? Okay! Sempena menyambut Aidiladha tak lama lagi ,pihak OMGFest akan menghimpunkan lebih 200 peniaga online,20 artis/selebriti seperti Mawi & Ikin,Zarina Zainuddin,Catriona Ross,Raja Ema, Arja Lee serta ramai lagi artis yang turut serta.


Apa yang aku suka tentang OMGFest ini adalah, 'berbelanja sambil menderma' kepada tabung GAZA. Bagi aku,program ini satu usaha murni yang memberi impak yang besar kepada rakyat Palestin yang sedang berada dalam kesusahan. Good Job team OMGFest! 




Barisan pihak penganjur OMGFest! Crazy Raya Sale - Part 2

Muslim Care, Youth Change Movement Malaysia (YCM Malaysia) serta Appslippers Pioneer sebagai rakan digital media akan mengadakan pertunjukan fesyen inspirasi dari bumi Gaza yang bertemakan "Gaza Fashion Expression" dimana akan menampilkan 18 rekaa  ekslusif daripada MADIHA SOUK. 

Selain itu, Muslimah Diver akan menurunkan bendera Gaza ke dasar laut di Pulau Tioman pada 15&16 september sebagai satu inisiatif untuk membantu tabung kemanusian Gaza. Bendera yang sama ininjuga akan diserahkan kembali semasa acara OMGFest!Crazy Raya Sale - Part 2. 




Instagram: @rajaemasleepwearcollection

Antara artis yang turut serta di program ini adalah Raja Ema yang super sporting !!!!! Susah nak jumpa artis yang sanggup melayan peminat dia ni haaa...hehe


Sidang Media OMGFest! Crazy Raya Sale - Part 2
Hotel Carlton,Shah Alam
11/9/2014


Sempena OMGFest! Pihak penganjur telah membuka 50 booth tambahan supaya memberi peluang kepada peniaga lain . So,yang mana peniaga tidak berkesempatan untuk join program ini bolehlah hubungi seperti dibawah:


Pihak OMGFest Ventures:
011-2626 1656 (Daz)
018-279 6275 (Liza)

Email: enquiry@omgfest.my
Website: www.omgfest.my
Instagram: @omgfest2014
Hashtag: #omgfest2014






Catriona Ross adalah artis yang turut menjual produknya sendiri.

Instagram: @mybakingqueen

Emcee yang best adalah emcee dari abam djndklfm !hikkkk..

Semoga program ini akan berlangsung dengan lancar. Oh sebelum terlupa! OMGFest! Ini akan diadakan di Dewan Raja Muda Musa,Kompleks Belia & Kebudayaan Selangor,Seksyen 7 Shah Alam pada hari Ahad,28 September 2014 bermula pada pukul 10pagi hingga 9 malam. So,jangan lupa block date trrsebut. Serbu ramai-ramai sebab akan banyak sale di sana!!!!!!


Peniaga yang baru berbisness korang wajib pergi kerana akan ada program iaitu " business matching " yang akan mengajar para peniaga kaedah pengawasan kewangan dan sebagainya! Semoga ilmu yang akan dapat nanti lebih bermanfaat,inshaAllah. 


Jangan lupa terjah OMGFest! nanti .. confirm demam sale nanti !hiks


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com




10 ulasan:

  1. mesti pergi untuk cuci mata sambil menderma

    http://www.lovehutladyvitamin.com

    BalasPadam
  2. thanks for sharing this..tatau pun ada. hehe..

    BalasPadam
  3. wah best nye....nak pegi..tp x dpt la nampaknye...masih dlm mood berpantang huhu

    BalasPadam
  4. gemok nya catriona sekarang kbai haha

    sehat mek onie?

    BalasPadam
  5. @dfashionig ade tak kat sana onie?? saya tak puah hati la dengan owner dia.. nak pegi cari gaduh dengan dia kat sana kalau ade. ! huh! lol

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..