Jeruk Mangga Asam Boi

by - October 20, 2014


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Amboi kau,sejak kebelakangan ni.. femes nauuu nauuu nauuuu jeruk mangga ni haaa... So, siang hari tadi kemain aku scroll fb,terus terjumpa jeruk mangga asam boi,apa lagi..balik kerja terus pergi econsave cari jambu. Actually mangga dah ada kat rumah, tinggal nak cari tambahan sikit. Sekali non hado... terbeli benda lain, ini yang aku menyampah kalau masuk econsave. Kemain aku tawaf satu econsave,alik-alik buah jambu tarakkk... tak masak lagi barangkali (thinking positive)


Pergilah aku kedai runcit bebiasa beli jambu,nak jugak tu jambu,haha.. Nasib ada,kalau tak kecewa je aku lintas jalan tadi,bhahahaha... Balik kerja macam biasa la port aku,terus depan tv,babun gila perangai. Bukan terus nak mandi ke apa,ni terus hadap tv,kah!

So,tadi sambil tengok tv sambil aku kupas mangga. Haha... perasaan kecur air liur dia tu biar aku sorang je tahu,kehkeh...





oh,nak sedap lagi silalah masuk dalam peti ais..... 



Maka siap la Jeruk Mangga Jambu Batu Bukan Asam Boi. Asam Boi tak beli,pakai yang mana ada kat rumah je,kahkahkahkah. Maka,dengan rakusnya.. Melahap jeruk Mangga Jambu Batu Bukan Asam Boi sambil layan running man,kahkahkah.


Mintak maaf ibu mengandung, kecur air liur eh? emmm emmmm,tak sengaja. Katanya,benda ni pun ada orang jualkan?amboiii....buat sendiri sudah yopppp.... senang je,jangan nak malas sangat k.hahahahaha 


kbai


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

You May Also Like

21 comments

  1. uik...pelik plak tgok yang ni..tgh pemes buah mangga jeruk je....erm...epal hijau leh buat x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu namanya mengada nak tambah jambu,kahkahkahkah..epal hijau lagi sedap

      Delete
    2. kak SA.. kite pon nak try buat pakai epal.. harini ada p/malam.. singgah la jap cari epal.. mengundang betol memasing post kat FB.. grrrrrrr

      Delete
  2. Memang tengah femes memes jeruk ni sekarang tapi tak terbuat lagi. Hehe

    ReplyDelete
  3. tgk pic pn dh melelh air liur..huhu

    ReplyDelete
  4. perghh meleleh air liur kita tengok asam ni tau..nak sikittt

    ReplyDelete
  5. wahh sedak sengoti nih
    tah tah ailio menitik,
    nok gi ngukah pauh lalu :)

    ReplyDelete
  6. tengah popular jeruk mangga asam nie...hihihi...masing-masing pakat buat sendiri sebab senang...

    ReplyDelete
  7. huhu dah la mengidam mek onie nie pulak buat jeruk ermmm kecur air liur kite huhu

    ReplyDelete
  8. perghh buat gak sedap kan hikhikhikhik kite pon siap buat entry hahahaha

    ReplyDelete
  9. awopppppp. sedakk nyoo...nak cikittttt.:(

    ReplyDelete
  10. dah jadi fenomena sekarang nie ye..terliur suda..

    ReplyDelete
  11. Assalam mek onie,
    salam perkenalan..
    akak eran sket la..
    baanyaakkk blog dok update pasai jeruk asam boi la, pelan asam boi la, epal asam boi la...
    musim asam boi ka la ni???he3
    pa pun salam perkenalan yer :)
    jemput singgah & join blog akak yer :)

    ReplyDelete
  12. ni bukan mak buyung je trliur ni....yg x buyung pun trliur

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum onieee, huwaaa sedapnya. dok telan air liur je ni T____________T"

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..