Fukubukuro di Butik Hidy,Wangsa Melawati

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Heiiiiiiiiiiiiiii,hensem tak design baru blog ni? hewhewhew... Okay,ni cerita last week,basi dah..tapi peduli apa,aku nak cerita jugak sebab kisah Fukubukuro ni adalah sangat sangat sangat sangat unik dan aku rasa korang mesti baru first time dengan Fukubukuro ni kan? Aku pun sebenarnya first time jugak dengar perkataan Fukubukuro ni,hehe...


Maksud Fukubukuro ini adalah 'lucky bag' yang korang purchase semasa hari kejadian dengan harga yang jauh lebih murah dari harga yang ada dalam lucky bag tersebut. Konsep Fukubukuro ini adalah berasal dari Jepun dan jarang sekali di guna pakai dalam negara kita. Selain itu,Fukubukuro ini didatangkan dengan lucky beg yang tidak diketahui apa yang ada di dalamnya. 


Tapi akan ada klu pada beg tersebut seperti saiz dan price serta berat beg tersebut pun kadang-kadang boleh bagi klu pada pembeli. 





Hidy Boutique Store
No.46, Lorong Dataran Wangsa,
Dataran Wangsa Melawati,
Wangsa Melawati 53300, KL


Tuesday - Sunday
11am-9pm

Whatsapp (CS Team) : 013-380 1338






And yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh! ni lah Fukubukuro yang aku maksudkan di atas tadi. Harga bermula dari RM50. Di mana harga asalnya ada yang mencecah hampir RM166 ...fuh! Gempak wehhhhh...Fukubukuro ni berlangsung pada 25.12.2014 sahaja..dah lepaslah kan?hihi..but no worries,dorang tengah adakan sale lagi tu sehingga 11.1.2015. 




Aku dan bos Butik Hidy,Hidayah Hassan (known as Hidy) yang sangat humble orangnya,sangat cantik. Juga merupakan founder pada CIPELA Shoes. Ahhh,koleksi dorang memang havoc gila weh!

Kurti aku dan Sis Hidy: Hidy Collection
Kasut aku dan Sis Hidy:  CIPELA Shoes





Aku?eh wajiblah grab fukubukuro satu weh, Nampak harga asal dia berapa? dan lepas diskaun aku hanya dapat RM80..mula takut jugak nak pilih yang ni,takut tak bernasib baik je,tapi bila bukak! Humaiiiiiiii,aku jadi tak keruan,puas hati gila dan aku memang lucky!hehe..Nanti aku tunjuk k! Fukubukuro ni terhad untuk seorang sahaja. Kalau lebih mesti aku borong lagi,aummm :P




Nampak tak the power of Hidayah Hassan dan butiknya?
Tahniah sis saya ucapkan,semoga terus maju kehadapan.
Nanti ada sale lagi saya datang .. Kurti dorang lawa kot weh,kurti bukan sekadar kurti dan bukan diimport dari vietnam tu tau..ni kurti memang khas dari Hidy Collection. Design dan material kurti serta item lain best!!!!


Jangan lupa temui mereka juga di zalora dan fashion valet.Mereka juga masih menjalankan clearance sale sehingga 11.1.2015 ni wehhhhhhhhhhhh dengan harga bermula dari RM30 (anda mampu dapatkan kurti dengan harga RM30,percayalah cakap aku weh!) serta diskaun sehingga 80%,oh pengsannnn pengsannnn... Terjah la kome! Puas hati gila bag hiangggggggg!


Nak tengok item dorang boleh tengok sini
Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

7 ulasan:

  1. wow..kena pergi ni kali turun Melawati

    BalasPadam
  2. Ohmy tu mmg sumpah murah gila nak matiii wiwiiwwi cantik!!!!!! Both kak onie n kak hidy huhu. Wah wah nnt nak try gi lah hiks

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum onie, wahh cantiknya. really sale murah ni? pengsan bangun pengsan balik sheila. ahahha lawanya... nak grab satu kasut dia. berkenan tengok hok onie pakei tu :)))))

    BalasPadam
  4. murahnyeeeeee. nak terjah jugak lahhh. mana ta ada yang berkenan. hikhikhik :D

    BalasPadam
  5. Akk nk try..tp xtau sesuai ke x sbb tgk yg selim melim pki cntekkkk..hahah

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..