Puncak Alam akan difilemkan - Jalan Puncak Alam

by - January 11, 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Amboi,hujung-hujung minggu ni korang pegi mana? Aku minggu ni rehat dekat rumah je weh. Semalam dah balun steamboat 2 jam (tu pun rasa macam tak puas lagi) .So,harini aktiviti bermalas-malasan di rumah dan baking! yeay...lama gila kot weh tak baking,berkulat tepung segera yang aku beli tu,bhahahaha..


Oh ya! Semalam! Aku tertengok instagram david teo, amboi kauuuu...tertengok kau,haha.. Selepas filem 'Bila kasut Manap hilang' ,filem adik abang,Suamiku jatuh dari langit dan Jalan Puncak Alam akan menemui anda di pawagam akan datang..
sumber: sini




Jalan Puncak Alam 

Lagi filem seram yang akan memeriahkan panggung dan aku tak pasti seram terbitan MIG ni macamana,haha..biasanya,takdelah seram mana pun, acah-acah seram kat poster jerrrr... Tapi tulah, disebabkan aku ni penduduk Puncak Alam, agak terkesan jugak bila ada filem macam ni ,lagi-lagi aku ni penduduk Puncak Alam. haha


Aku tak pasti di lokasi mana dorang akan shooting. Kalau di altantuya kena bom tu tak mungkin,sebab tu bukan Puncak Alam,bhahahaha... dan kalau dalam kawasan puncak alam sendiri lagi tak mungkin. Sebab aku sendiri pun tak pernah jumpa lagi,hahaha...jumpa?mintak eh mekkkk?haha... 





Aku tak mintak pun,cuma buat masa ni penduduk Puncak Alam tak pernah jumpa lagi perkara pelik macam tu. Kalau ada pun,tangki depan rumah aku,hewhewhew... kat situ biasa jugak la orang dengar ada orang mengilai,tu pun tatau benda tu yang mengilai atau manusia yang mengilai 'kegalokan',kahkahkahkah... 


Kelebihan cerita ini difilemkan:-
  • Mungkin memperkenalkan lagi Puncak Alam kepada orang ramai
Keburukan cerita ini difilemkan:-
  • Orang ramai takut nak masuk puncak alam
Sekadar pandangan aku jerrrrrrrrrrrrrrr uols..
Apapun,kita tunggu di panggung jela bebeh! Biar kami penduduk Puncak Alam akan bagi rating,kahkahkahkah..over tau kau mek!


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

You May Also Like

19 comments

  1. kalau ada nk paggil review cite ni panggil akk k.heheh

    ReplyDelete
  2. jalan puncak alam ni mmg berhantu ke apa? hehe :D

    ReplyDelete
  3. kalau david teoh ajak awok g pre-screening, ajak saya etek deh.. kehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. baiklah awok,kalau mr.david baco entri ni takpo doh,haha

      Delete
  4. genre seram. memang tak kan jejak lahh. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. filem melayu manada seram la awak,haha

      Delete
  5. hai mek onie. saya singgah sini buat pertamakali 2015
    lama tak singgah sini. bertukar wajah lagi
    dulu kuning

    rasanya MIG tak buat filem seram. Ini seram seronok kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai arz...lama tak terserempak,hehe... aah,MIG biasanya takdelah seram sgt kalau filem seram tu

      Delete
  6. Salam... jangan bimbang... filem Malaysia takder lah seseram filem luar... jadi filem ni mungkin akan mempopularkan lah Puncak Alam

    ReplyDelete
  7. Saya kenai Puncak Alam sebab kes Altantuya hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini cerita pasal hantu altantuya ka?

      Delete
  8. Replies
    1. aah ada uitm puncak alam..dan rasanya sangat tak patut david teo ni buat cerita macam ni...lulz.. kehabisan idea barangkali..kuikui

      Delete
  9. dh den ni dkt dgn jalan puncak alam ni . ape pun terjah lah ini www.kakiberita.com

    ReplyDelete
  10. Klu nk jmpe artis nnt preview wat kt tgv sunway 2pm 5/5/2015

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..