Sebelum & Selepas menggunakan Ephyra Skin Bar

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Koranggggggggggg!ingat lagi tak yang aku post pasal tips ephyra skin bar tu? Sebenarnya,masuk harini dah pun sebulan aku guna Ephyra Skin Bar ni. Excited? pastilah! Mula-mula pegang kotak ephyra skin bar rasa macam wahhhhhhh,teruja. Disebabkan bulan lepas aku balik dari pulau,makanya aku ambil inisiatif untuk menggunakan ephyra skin bar. Maklumlah masa balik pulau serius kulit aku agak rentung jugaklah. 


Mana taknya, 2 hari tadah muka kat matahari, terus sunburn la kan. Dengan kesan spek kat hidung, Allah la, rasa nak pakai contact lens dalam sebulan ni pun agak segan sebab kalau nak mekap tebal-tebal pun rasa macam tak guna jugaklah,sebab aku ni jenis yang slumber yaya je. Jenis yang simple. 








SEBAB KENAPA AKU SUKA EPHYRA SKIN BAR NI?


 Pertama,sebut je Ephyra, aku yakin antara korang dah pun familiar dengan nama produk ini. So, memang tak ragu-ragulahkan nak guna?Untuk pengetahuan korang,ephyra juga ada keluarkan produk minuman kolagen  Ramai yang sukakan dan bagi feedback yang positif. Selain daripada minuman kolagen,mereka sudahpun mencipta sabun yang sangat wangi dan aku rasa setiap pengguna yang telah menggunakan sabun tersebut memang akan jatuh cinta. Sabun tersebut adalah Ephyra Skin Bar. Kelebihan Ephyra Skin Bar ni antaranya adalah melembapkan kulit dan menaikkan seri wajah . Pada sesiapa yang mengalami masalah kulit muka aku rasa korang patut try Ephyra Skin Bar ini.



Harga dia memang mampu milik.


Cara pakai sabun ni pun sangatlah mudah dan tak payah nak susah-susah tonyoh 30 minit. Korang just ambil masa 3 minit sahaja untuk dapatkan hasil yang terbaik. 







Langkah menggunakan Ephyra Skin Bar sangat mudah semudah ABCDEFGH kau...







Kesan daripada penggunaan sebulan, terbukti ianya berkesan dan tidak memudaratkan diri. Kalau korang perasan, sebelum aku menggunakan ephyra skin bar ini muka aku agak kusam dan tona kulit muka tak rata terutama pada bahagian hidung tu,huhu... Masa tu aku baru balik dari pulaukan,so memang agak ketara lah tona tu...Maklumlah bila orang specky ni memang cenggini la dia,hehe... So aku decide nak guna Ephyra Skin Bar, alhamdulillah hasilnya sangatlah vavavom . Muka glowing dan yang penting kawan-kawan aku tegur muka aku dah kembali cerah macam sebelum ke pulau ritu. Senyum.



Blackhead kat hidung pun dah kurang. Satu, aku yakin dengan ephyra sebabnya bahan yang ada dalam tu adalah daripada bahan semulajadi . Antaranya adalah banana enzyme dan carrot extract. Kedua bahan ini adalah sangat penting bagi agen anti penuaan dan anti keradangan kulit.



Bukan boleh pakai dimuka sahaja,malah di tubuh badan pun boleh pakai. Kesannya badan berbau segar dan tidak meninggalkan apa-apa kesan negatif pun. 



Korang nak tau.......Ephyra Skin Bar ni dah pun terjual 3000 kotak semasa hari pelancaran lagi. Power tak korang? Teruja yang amat aku, sebab tu aku pilih Ephyra Skin Bar sebagai pencuci muka aku. 



Puas hati,muka tak sunburn dah,makin glowing dan happy bila aku dengan Ephyra Skin Bar ni :D



Kalau korang berminat, boleh order di sini..korangggggg,belum cuba belum tahu tau...



Instagram: @ephyraskin
Telefon: 019-380 0779



Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com





5 ulasan:

  1. wah..beza tu.makin cantik

    http://jalanabadi172784.blogspot.com/2015/04/senaman-5-minit-supaya-perut-buncit.html

    BalasPadam
  2. Best kan Ephyra Skin Bar ni :)

    BalasPadam
  3. baru nak mencube yang skin bar nih. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak tanya boleh..kalau guna ephyra kulit mengelupas tak?

      Padam
  4. nak tanya boleh..kalau guna ephyra kulit mengelupas tak?

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..