Rambut Gugur? Feryal Miracle Rejuv kan ada :D

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Okay! kali ni terasa nak share satu benda dengan korang! Pernah tak bangun tidur ke?garu kepala ke?Mandi ke? rambut gugur????? dan sikat rambut pun rambut boleh gugur? ada ke? Kalau ada korang patut baca entri ni sampai habis.


Feryal Miracle Rejuv


Produk: Feryal Miracle Rejuv
Harga: RM130/ml
Mudah,Murah dan Sangat Berkesan!


  • Feryal Miracle Rejuv di formulasikan dengan kombinasi Argan Oil dan Jojoba Oil bermutu tinggi khas untuk membantu masalah rambut dan kulit kepala.
  • Formulasi hebat ini telah diuji dan 100% BEBAR DARI BAHAN KIMIA yang merbahaya. Anda boleh rasakannya dengan hanya SEKALI SPRAY saja.
  • Lebih 15000 pelanggan kami sangat berpuas hati mengguna Feryal Miracle Rejuv


Yang penting tak berminyak dan tak melekit!

HALAL



Antara testimoni dari pelanggan Feryal Miracle Rejuv






Keistimewaan Feryal Miracle Rejuv:-

ARGAN OIL - Membantu menguatkan akar rambut,memberi khasiat dan memulihkan kulit kepala yang rosak dan menyihatkan rambut.

JOJOBA OIL - Membantu menguatkan akar rambut,memberi khasiat dan memulihkan kulit kepala yang rosak dan menyihatkan rambut.

Dan dikuatkan dengan ASSENTIAL OIL yang berfungsi untuk membantu melancarkan peredaran darah di kulit kepala dan menghilangkan stress.



Selain itu, Feryal Miracle Rejuv ini juga berfungsi untuk membuang sel kulit mati atau kelemumur dan kudis serta membersihkan dan melindungi rambut dan kulit kepala anda dan yang paling seronok sekali ianya mampu mengawal peratusan keguguran rambut untuk mengelakkan masalah kebotakan. Apa yang menarik, Feryal Miracle Rejuv ini meningkatkan pertumbuhan & menumbuhkan rambut baru serta mencegah kelemumur dan keradangan folikel rambut serta dapat menghilangkan stress ! :D



Untuk maklumat lanjut lagi, korang boleh klik facebook dan website di bawah kerana sudah ramai yang mencubanya!



BERMINAT?

SMS/Whatsapp : Taip F70 hantar ke 013-4140657
Website: www.penawarrambutgugur.com/f10



4 ulasan:

  1. tengok macam menarik je produk ni

    BalasPadam
  2. ini macam menarik jer ni... macam menarik...he he he...

    BalasPadam
  3. Tgk setiap blog dn fb testimoni sme je... semua recycle ke? Atau testimoni reka2..

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..