10 Sebab Kenapa Rozita Che Wan Pilih Produk Ini.

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang semua. Sepi la untuk beberapa hari seorang mek onie ni,hahahaha... So,macamana weekend korang semua? Aku? Alhamdulillah,weekend aku di Sarawak dan seronok yang amat. Tapi takpe, cerita Sarawak next entri hokay. Tunggu !!! hehe.. So, entri kalini aku nak kongsi satu skincare yang korang rasa perlu dan wajib tahu sebab ini adalah rahsia kecantikan #DivaMalaysia hokayyyyyyy, siapa lagi kalau bukan Rozita Che Wan . Tak sangka la pulak aku Che Ta kita pakai produk ni,hehe... Ada 10 sebab kenapa Che Ta kita pilih produk ni... Haaaaaaaa,let's check it out !!



Rasya Skincare


Sebelum tu, saya saji dengan muka i dulu,hahahahahaha... Suka dengan packaging dia, bekas dia dan bau dia ! 


Rasya Skincare


Sebab kenapa korang perlu dan wajib cuba dan tahu tentang produk ini?
  1. Merealisasikan impian wanita untuk memperoleh kecantikan luaran mahupun dalaman.
  2. Produk terbukti berkesan.
  3. Berkualiti tinggi setaraf dengan jenama-jenama lain di pasaran
  4. Memiliki seramai 50 pengedar di seluruh Malaysia.
  5. Produk ini dihasilkan bukan semata-mata mengaut keuntungan tetapi demi kecantikan,keselamatan dan ramai wanita yang mahukan produk ini dikeluarkan.
  6. Tidak mengandungi bahan-bahan kimia
  7. Tidak memudaratkan kulit muka.
  8. Produk mengandungi bahan semulajadi
  9. Wangi yang amat !
  10. Harga mampu milik dimana bermula dari RM40 sehingga RM390


Dah tahu kan 10 sebab kenapa Che Ta pilih produk ni? Sekarang jom aku nak cerita satu-satu pasal produk Rysya ni. Cara pakai produk dia lagu mana, kelebihan setiap produk dia...haaaaaaa,ampa bacalah haaa... Semoga korang semua terliur yang amat :D






Rasya Skincare - LY Bird Nest Body Scrub


LY Bird Nest Body Scrub 
RM25/100g

Sabun buku bukan alkali yang mengandungi  'Sarang burung walet dan kolagen'. Ia membersih,melembap dan mencerahkan serta menegangkan kulit dan untuk menjadikan kulit lebih muda dan sempurna. LY Bird Nest Body Scrub  adalah formula unik dari THAMES SKINCARE dan sangat disyorkan oleh pakar kulit RYSYA. Cubalah sendiri dan kongsikan pengalaman anda kepada kami selepas menggunakannya. sesuai utk kulit sensitif.


Arahan: gunakan dua kali seminggu. Gosok sabun seluruh badan menggunakan bahagian yang lembut dahulu sebelum menyaental menggunakan bahagian scrub. Bilas sehingga bersih.




Rasya Skincare - LY Facial Cleanser


LY Facial Cleanser
Harga: RM45

LY FACIAL Cleanser dirumus untuk membuat  pembersihan secara lembut terhadap kulit wajah. Ia membersihkan segala kotoran dan menjadikan kulit wajah lebih segar tanpa menggangu kelembapan  semulajadi kulit. Ia tidak akan meninggalkan kesan kering setelah dibilas.


Arahan: gunakan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam . Letakkan cecair pencuci pada tapak tangan yang telah dibasahkan. Gosok kedua-dua belah tangan secara perlahan-lahan secara perlahan sehingga berbuih ,kemudian sapukan ke seluruh muka dan elakkan terkena bahagian mata. Bilas sehingga bersih.



Rasya Skincare - Ly Facial Toner


LY Facial Toner
Harga: RM45

Melindungi kulit,menjadikannya kelihatan berseri,lembut dan licin. Penggunaan Rysya LY Facial Toner yang konsisten membolehkan kulit wajah lebih tegang dan mengecilkan liang-liang pori. Mampu melembapkan kulit. memastikan ia sentiasa terhidrat dan memelihara kulit daripada menjadi kering. sesuai untuk semua jenis  kulit termasuk kulit yang sensitif.


Arahan: Gunakan dua kali sehari. Sapukan pada waktu pagi dan malam selepas mencuci muka dengan Rysya Facial Cleanser. Elakkan terkena bahagian mata.



Rasya Skincare - 24K Gold Serum


Rysya 24K Gold Serum
Harga: RM140

Membantu merangsang regenerasi kulit. Melawan tanda-tanda penuaan secara semulajadi. Serum ini mempunyai manfaat untuk memelihara kulit supaya sentiasa terhidrat, meningkatkan khasiat dan mampu mencerahkan kulit serta dapat mencegah pertumbuhan jerawat. Ia juga dapat menguatkan sel-sel kulit. Rysya 24k gold serum mengandungi lebih banyak bahan aktif berbanding dengan krim muka yang lain (hanya mengandungi lebih bahan aktif sebanyak 3-5 peratus sahaja). Rysya 24k gold serum mampu menyampaikan kepekatan nutrien yang lebih besar bagi menembusi bahagian dalam kulit.


Arahan : Gunakan dua kali sehari. Sapukan pada waktu pagi dan malam selepas menggunakan Rysya LY Facial Toner. Urut dengan teliti ke seluruh kulit wajah.



Rasya Skincare - 24K Gold Miracle Cream
LY 24k Gold Miracle Cream
Harga: RM140

Rysya LY 24k Gold Miracle Cream mengandungi ramuan anti-penuaan unik yang telah dipatenkan. Ia mampu melambatkan proses penuaan kulit dan meningkatkan jumlah kolagen dan serat,menghalang kerosakan serat,melawan radikal bebas serta merangsang tenaga sel-sel untuk mengurangkan kedutan kuliy. Penggunaan Rysya 24k Gold Miracle Cream dapat membantu meningkatkan ketegangan ,keanjalan dan kelicinan kulit. Formula vitamin c mampu menggalakan aktiviti kulit supaya kulit menjadi lebih muda. Bahan-bahan di dalam produk penjagaan kulit Rasya membantu merangsang regenerasi kulit dan dapat melawan tanda-tanda penuaan secara semulajadi.


Arahan: gunakan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam. Tunggu sehingga 24k gold serum diserap sepenuhnya ke dalam kulit sebelum menyapu rysya 24k gold miracle cream. urut dengan teliti pada kulit.





So, kalau nak beli 1 set pun boleh, jimat dah RM5...Di mana harga untuk 1 set premium adalah RM390 sahaja. Kot nak buat hantaran ke, haaaaaaaaa.... boleh la kot pilih RYSYA kan? Opssss,sorry gambar atas ni takde BODY SCRUB,hewhewhew.. Segala harga tertakluk kepada keadaan, kot-kot ada sale,haaaaaa silalah grab sebelum kempunan. Tapi seriously i tot u haaaaaa, produk ni best ! Dari cleaser sampai toner pastu cream dan serum dia best yang amat,wangi pulak tu ! Patutlah Che Ta pilih produk ni. Haaa,sekarang aku dah tahu :)


Untuk maklumat lanjut sila hubungi maklumat di bawah. 
WEBSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM

Whatsapp: 019-738 8866 / 03-7831 8669

Alamat: 
Thames Skincare Sdn.Bhd,
D10-9-Blok D10,
Pusat Perdagangan Dana 1,
Jalan PJU 1A/46,
47301 Petaling Jaya,Selangor



Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

3 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..