Kad Kahwin Murah, Pakej Popular Perkahwinan Dan Servis Percetakan Murah .

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Bakal pengantin kat luar sana, korang dah tempah kad kahwin ke belum? Bunting? Banner? Poster frame? Button Badge semua-semua tu? Aishhhh, aku pun nak jugak tahu, biasanya bakal pengantin bila masa sesuai waktu kena tempah kad kahwin eh?dan paling maksimum tempahan korang macamana?


Bila nak kahwin ni, benda pertama yang bakal pengantin fikir mestilah duitkan? Tipulah kalau tak fikir hal duit,ekekekekekekekekek...Maklumlah,serba serbi naik harga sekarang. Tapi,nak tempah kad kahwin pun kadang-kadang fikir nak tempah kat mana? Mana nak cari orang buat kad kahwin yang berbaloi,cepat dan ekspress semua-semua ni kan? Pastu nak cari orang yang dipercayai... Susah wei jadi bakal pengantin ni, aku dah banyak kali dengar kes kena tipu semua tu. 


Dah la nak kahwin, fikir pulak masalah mulut-mulut orang. Ada yang baik pun dikata,ada yang tak baik pun dikata. Benda tu dah jadi lali bila nak jadi pengantin ni ( cerita pengalaman kawan aku la). Semoga semua perkara tu dapat diselesaikan dengan baik dan berhati-hati. Apapun,kalini aku nak share kat bakal pengantin semua. Tak kisah la, bakal pengantin ke peniaga ke.... Benda ni korang patut baca dan buatlah pilihan dengan bijak :D


ideakad

IDEAKAD.COM | Merupakan syarikat milikan penuh berstatus Bumiputera dan menjalankan perniagaan perkhidmatan 'Design' dan Percetakan Offset serta Digital yang beroperasi sejak 2010.  
Perkhidmatan utama kami menghasilkan dan mencetak Kad Kahwin serta item yang berkaitan dengan majlis perkahwinan seperti Bunting,Banner,Thank You (TQ) Tag, Guest Book, Welcome Board, Props Stick, Mockup Cheque,Gift Box, Goodies, Arrow Sign, Poster Frame dan Photo Booth. 
Kami juga menerima tempahan percetakan (printing) untuk majlis korporat serta item untuk keperluan perniagaan. Kami menerima tempahan secara atau melalui 'online'



PAKEJ PERKAHWINAN MURAH


Kad Kahwin | Cetakan kad hanya 15 hari bekerja tanpa proses design, bebas membuat pilihan design (koleksi Ideakad) & warna, Caj Design Peta (map) dikenakan 1 map RM25 dan 2 maps RM40, percuma 1x bunting untuk tempahan kad 500 keping ke atas dan kertas Artcard 260gsm yang tebal dan berkualiti


Harga Kad Kahwin | Antara benda yang kita nakkan adalah kad kahwin,samada kad kahwin murah atau mahal,bergantung kepada individu tersebut. Kalau nak cut cost aku sarankan awak semua ambil yang pakej punya. Sebab kalau ala carte ( kau ingat ni makanan mek?haha) mesti harga tinggi sikit. Tapi takdelah tinggi sangat pun sebenarnya.


TQ Tag atau Sticker Tag | Yang ni biasa diletakkan di goodies. Sesiapa bakal pengantin yang nakkan sesuatu kelainan boleh la tempah TQ Tag atau Sticker Tag ni,haaa..


Bunting/Banner/Backdrop | Material bunting ni biasanya dari Tarpaulin dan pipe sebagai sokongan kepada bunting ni. 


dan banyak lagi seperti welcome board,poster frame,arrow signage, button badge, fridge magnet, keychain,gift box/bottle,gift item,goodies,wedding mock up cheque,props item dan guest book




PAKEJ MURAH



Pakej Popular Perkahwinan | Pakej kad kahwin,foto kad,fotografi,proplista,pre wed fotografi dan photobooth ni banyak kelebihan dia dan korang tak akan menyesal kalau guna pakej ini kerana cetakan kad hanya 15 hari bekerja tanpa proses design, bebas membuat pilihan design (koleksi Ideakad) dan warna, tiada caj kerja design dikenakan, percuma masukkan peta dan gambar serta kertas artcard 260 gsm yang tebal dan berkualiti.



PAKEJ PRE WEDDING


Selain itu, Ideakad pun ada membuat servis percetakan murah seperti bisness kad/ID Murah, Flyers atau broshure murah dan box serta packaging. 


Apa yang menarik minat aku adalah PREWED STUDIO FOTOGRAFI PROMO mereka dimana apabila korang memilih pakej kad kahwin, korang memang layak dapat harga promosi untuk buat pre wed di studio mereka di mana harga asal adalah RM150 untuk sesi 30 minit dan harga promo mereka adalah RM80 untuk sesi 30 minit. Mana tahu owner dia baik hati nak lajak satu jam terus,hahahaaha... untuk pakej prewed ini gambar shoot dan burn sahaja serta unlimited shooting,haaaaaa...posing la macamana sekalipun,asalkan puas hati,hahahahahaha... Basic props disediakan dan korang tak payah la sesusah nak angkut dari rumah. Lagi satu,yang bestnya gambar terus dapat lepas shoot dan diserahkan dalam bentuk DVD. Haaaaaaaaaaaa,lepas ada gambar semua, barulah boleh digunakan untuk buat kad kahwin ke button badge ke,bunting ke...haaaaaa,ikut koranglahhhhhhhhh...hehehehehe..





Kad kahwin sekarang pun macam-macam rupa ada. Nasib baik kat Ideakad ni up-to-date ,pilihlah ikut korang nak style macamana. Tapi kalau aku, aku orangnya jenis berjimat dan aku akan guna 1 side kad kahwin je kot,eh..yang macam gambar atas ni pun nice gila !





Lastly,button badge... dah jadi satu style aku rasa pakai button badge macam ni kan. Siap ada yang tulis cousin la,bff groom la...macam-macam,tapi style jugak benda ni...material yang digunakan adalah 105gsm art paper dan pin. 


Sebelum aku akhiri entry aku yang ni, korang kalau nak tahu harga atau design, please klik detail di bawah. Kat sana memang lebih detail dan siap ada ukuran lagi okayyyyyyyy! Mesra alam sungguh detail dorang,yang penting... customer happy dan customer boleh membuat pilihan dengan bijak. :D


Jangan lupa bakal pengantin tu, chill je okay. Nak murah bolehlah terjah website Ideakad dengan aman hokayyyyyyyyyy.... Yang penting korang ikut arahan di sini :D Selamat pengantin baru korang...

Alamat
Ideakad Solutions
No.25,Pusat Perdagangan Alam Jaya,
Jalan PPAJ 2/4,Bandar Puncak Alam,
42300 Kuala Selangor

Tel: 03-6039 1170
H/P: 014-339 6939
H/P: 012-921 4994


WEBSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com


1 ulasan:

  1. semoga segala urusan perkahwinan sis berjalan lancar.... x yah pk mulut orang sis....

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..