Siapa Perempuan Yang Ada Instagram Wajib Baca Ini !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Rata-rata perempuan zaman sekarang ada instagram dia sendirikan. Macam-macam style ada kat instagram tu, ada yang suka share lokasi, ada yang suka share makanan.. Memang macam-macam ada. Tapi part paling aku suka bila orang share bab make up, hikhik. Tak kisah la barang make up ke, produk kecantikan ke. Janji yang berkaitan dengan produk kecantikan. Haa gituh la kan. Busy macamana sekalipun, mesti ada je masa dorang nak jaga kecantikan. Nak make up semua tu. Respek jugak aku dengan perempuan macam ni. 



#BeautyBehindPassion | Contest Sweedskin





Okay, sape kat sini pernah dengar produk Sweedskin dan sebab kenapa tiba-tiba aku nak cerita pasal Sweedskin ni? Macam ni, korang semua mesti ada instagram dan suka berkongsi kejayaan yang korang pernah milikikan?




Sweedskin



Bila sebut hal instagram. Bukan sebab kita ada instagram kita nak menunjuk. Tapi kadang-kadang di instagram ni jugak ada benda yang kita boleh belajar. Contohnya dari kejayaan orang lain.  Tapi, tak semua kejayaan kita orang suka tengokkan? Mesti akan ada orang yang benci walaupun kejayaan kita itu tidak pernah menyusahkan mereka. Pernah merasai macam ni? Apapun, setiap apa yang orang tak suka itulah kejayaan kita sebenarnya. Kejayaan untuk menjadi manusia yang lebih terbaik. 


Sambung yang atas tadi, siapa yang ada instagram dan mengaku diri dia tu muda remaja wanita itu. Haaaaaaa, apakata korang cuba sesuatu yang menarik ni:-


  1. Korang login instagram.
  2. Jangan lupa guna hashtag #BeautyBehindPassion . * A campaign to celebrate beauty behind success, women with passion.
  3. Mereka yang boleh join adaah berumur 18 hingga 35 tahun yang sesuai untuk berkongsi cerita minat/kejayaan mereka di instagram to be nominated for the 200 finalists.
  4. Kempen ini berjalan sehingga 4 minggu dari 20 Mac 2016 hingga 17 April 2016.


Macamana nak join?

  • Upload je gambar di instagram dan kongsikan cerita korang di instagram dan mereka terpilih melalui hashtag #BeautyBehindPassion

Siapa yang layak untuk nominate peserta #BeautyBehindPassion?

  • Pembaca,pengikut atau kawan korang sendiri boleh nominate korang yang join tu. Seramai 200 peserta akan dipilih dan siapa yang terpilih itu akan dipaparkan di website sweedskin.com . So,apa tunggu lagi? Jomlah join. Mana tahu koranglah pemenang yang layak untuk memenangi kempen ini.

Bawah ini ada ringkasan bagaimana kempen ini berjalan :)


#BeautyBehindPassion | Contest Sweedskin

#BeautyBehindPassion | Contest Sweedskin


#BeautyBehindPassion | Contest Sweedskin



Selamat berjaya semua. Tak sabar nak baca cerita korang di instagram. Jangan lupa gunakan hashtag #BeautyBehindPassion tu tau. 



Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com



3 ulasan:

  1. Onie, gambar yg macam mana yg nak kena upload ye? Mesti gambar pegang any products ke? Or blh pos gambar diri sendiri je tanpa pape product? Belum dpt gambaran jelas ttg cara join contest ni. Td bukak hashtag tu dekat ig, tp baru ada beberapa entry je dekat hashtag tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak kisah gambar yg macamana,selfie ke ootd ke... produk apapun takpe....yg penting caption kat gambar dan hashtag tu jgn lupa,hehee.....ceritakan kejayaan awk.

      Padam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..