Printer Fuji Xerox Ini Ada Di Appletoner?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua, heiiiiiiiiiiii susah gila kot kalau sekarang ni takde printer kat rumah or office. Nak print everything yang time tu nak pakai jugak then printer pulak takde..memang menggeletis time tu jugaklah weh. Tak senang duduk kalau tak print out benda yang kita nak as soon as possible. Yessss,aku pernah mengalami benda tu dan yesss this is my experience why im talking about this. Gitoh!
Printer
Hallo, even yang kat office kalau takde printer pun memang payah gila la weh. Among all the many office equipment yang korang sendiri rasa benda tu nampak tak penting tapi sebenarnya benda tulah akan menyelamatkan korang all time. Aku cerita sebab benda tu consider penting jugak. Printer. Yesssssss... memang kebanyakan majikan selalu lupa nak sediakan printer untuk kegunaan di office. Pastu yang terkebil-kebil staf kau. Tak kesian ke kat staf? Emmmmmmmmm
Even time pengalaman aku la kan, pernah sekali printer rumah aku rosak. Malam tu aku nak kena print out resume dan esok pagi kau nak pergi interview. Kau rasa tahap gelabah kau nak letak sudut mana?LOL... sape suruh last minute,haha..kan? But its okay, memang benda-benda macam ni korang pun pernah merasakan? Tak kisah la nak print bank statement ke, kwsp statement ke, portfolio ke...printer still yang aku consider sangat penting dan sangat diperlukan untuk kita-kita ni haaaaaaaaa.... 
So, kat sini aku ada satu website nak share dengan korang mana la nak dapat printer yang aku yakin kualitinya sangat gebum dan good item to purchase for everyone. Pernah dengar Appletoner? If yes, okay Appletoner banyak menjual printer yang aku rasa harga dia sangat berbaloi untuk dapatkan dan semuanya ada. Dari high end printers macam Xerox Machines, to common household items like a HP ink for a lot of different types yang ada kat market sana. Korang boleh refer gambar yang aku upload macam bawah ni. This is a good one for printer and always sold out. Fuh!
Fuji Xerox - Appleton

Sebut pasal Appletoner tadi tu kan, okay is very mengutamakan pelanggan dia seperti dorang punya afford nak service barang yang kita beli dengan dia samada dari panggilan telefon atau online, a physical store with walk-in facilities, nationwide delivery still available, full customer satisfaction guaratee and even next day delivery. Gilakan? Macam ni baru best nak membeli.
Bukan tu je, korang membeli original printer ink bukan sebab membeli buta-buta je, but the items compatible as well, ada jaminan untuk cartridge, adaptable dan mempunyai part-part yang sangat kualiti. Nak cun lagi, ada 1 tahun waranti siap untuk semua item tau. Jadinya korang boleh membeli dengan senang habaq hang. Tak payah dah nak was-was bagai takut printer buat hal during masa kita pakai tu kan. Survey bebaik. Kalau aku nak beli benda mahal memang wajib survey dulu. Apa yang penting tengok review pengguna dan rating that item yang kita rasa nak purchase tu.
Harga? Rata-rata kalau singgah tempat yang menjual printer memang ada mahal-mahal jugakkan tapi bila beli di Appletoner harga dia sangat reasonable dan ink dia pun murah jugak. Rasa nak cari printer murah, terjahlah Appletoner lelaju. Kualiti dia bagus,harga macam aku cakap atas tadi. Reasonable.
Kesimpulan dia, printer memang jadi benda yang sangat penting di pejabat dan di rumah. Memang aku recommend Appletoner untuk korang. Company sektor kerajaan dan swasta ni memang ramai yang pakai dan kalau setakat nak beli HP ink untuk rumah korang tu kan, better pilih yang ni dulu. 
Apple Toner Sdn Bhd (HQ)
No.B-2-10, Block B, BBT One,
Lebuh Batu Nilam 2,
Bandar Bukit Tinggi,
41200 Klang,Selangor


Tel : 012-362 1360 (Jennifer Tan)  / 012-361 8182
Fax : 03-3325 1579


Email : sales@appletoner.com.my

Webstie: www.appletoner.com.my


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

3 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..