Tercalon Dalam Top 10: Food Blogger Award 2016 Di Malaysia




Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah akhirnya terdetik jugak aku nak kongsi berita gembira kepada semua yang mengenali aku dan jugak blog aku yang biasa-biasa je ni haaaaa... Masa mula-mula aku dapat tahu tercalon dalam Top 10 Food Blogger Award 2016 di Malaysia, sebenarnya aku fikir berapa puluh juta kali aku nak terima pencalonan ini. Bila fikir balik sebenarnya aku langsung tak layak nak pegang takhta ini. Serius tak layak langsung. Cakap awal-awal sebab diri sendiri tahu memang tak layak sebenarnya,haha.. 


Bila fikir balik, why not aku cuba je. Peluang bukan datang seribu kali? Mana tahu ini akan mengorak langkah aku lagi dalam industri blogging ini?? Mana tahu, aku cakap je,huhu. Sebenarnya, aku pun tak tahu sape yang baik hati sangat sudi nominate aku untuk anugerah ini. Ketar jugak lutut bila dapat tahu hari itu. 


Sebut hal pencalonan ini, aku sangat berterima kasih kepada Saleduck kerana telah memberi peluang kepada aku untuk berada di tangga 10 dari beribu-ribu blogger di luar sana. Alhamdulillah. Ya, walaupun peluang aku tipis untuk dapat top 5 sekalipun, namun aku sangat bersyukur berada dalam top 10 ini.


Saleduck Malaysia - Top 10 Food Blogger Award 2016



Aku tak tahu berapa ketul orang je yang akan menyokong aku namun aku cuba yang terbaik dan sudi-sudikanlah mengundi aku. Jasa baik korang semua sangat aku hargai. Dah vote? Sila screenshot bukti undian anda dan email pada letopink@yahoo.com . Mana tahu korang adalah pemenang misteri untuk setiap minggu ? Sambil mengundi sambil menang hadiah.


Sekali lagi aku ucapkan ribuan terima kasih kepada Saleduck kerana telah memberi peluang dalam kedudukan ini. Dah la aku mengidam nak tercalon dalam mana-mana kategori niche, alhamdulillah kali ini aku berpeluang merasa rezeki ini. Huwarrrrrr, malu pulak aku rasa. Sebab macam tak layak nak berada dalam kalangan orang yang hebat-hebat.


Dah vote? Sila screenshot bukti undian anda dan email pada letopink@yahoo.com

Good luck dan tahniah juga buat mereka yang tercalon untuk Food Blogger Award 2016 ini. Semuanya hebat-hebat dan macam aku cakap atas tadi, harapan nak menang Top 3 tu aku rasa sangatlah tipis. Tapi kali ini aku perlukan korang semua untuk mengundi aku dan please! Jangan lupa screenshot bukti undian anda dan email pada letopink@yahoo.com tau. 



Saleduck Malaysia - Top 10 Food Blogger Award 2016


Pertama kali juga aku dengar Saleduck ini. Siapa Saleduck sebenarnya ni?

Kaki shopping online ! Korang kena tahu benda ini !!!! Saleduck Malaysia menawarkan diskaun yang terhebat dan promosi yang gebum di website mereka seperti Zalora, Reebonz, Foodpanda, Expedia dan banyak lagi. Kalau rasa nak cut cost which is nak berjimat cermat yahhh this time bebeh. Gunakan je code yang korang terima itu untuk purchase item yang korang nak. Apapun, ingat tu..Singgah Saleduck dulu tau sebelum korang shopping di mana-mana website untuk dapatkan harga murah !



Mana nak undi?
Datang je ----------> http://www.saleduck.com.my/awards/food-blogger-award-2016

Macamana nak undi?
Senang je -----------> Cari nama Mek Onie dan klik Vote!

Nak vote hari-hari pun boleh.
Masa ni lah aku nak tengok siapa readers dan peminat aku sebenarnya, EH!



Terima kasih banyak-banyak Saleduck Malaysia dan korang yang mana sudi undi aku!

Salam Sayang,
Mek Onie 
letopink@yahoo.com



6 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..