EPISOD PENUH CINTA MASAM MANIS

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang. Disebabkan aku ni jenis malas nak layan drama berepisod yang penuh iklan kat tv tu. Aku terus sign up di tonton!HAHA. Gigih tak weh? Dan sekarang gegadis dan akak-akak luar sana tengah gila melayan cerita Cinta Masam Manis termasuk la aku ni haaaaa,hahaha... Sebenarnya, aku tengok cerita Cinta Masam Manis ni sebab ada Izara Aishah je ponggggggg,haha...Minat weh dengan lakonan dia..


Disebabkan aku ni style takde masa nak menghadap tv yang ada iklan tu, aku layan di Tonton. Baru masuk episod 15 dan tak sempat tengok sampai habis lagi ni haaaaa... Apa yang best bila layan di tonton ni kan, sebab semua episod ada kat situ dan korang jadi orang pertama tengok dulu sebelum ditayangkan di televisyen. Bukan cerita Cinta Masam Manis je tau. Tapi semua cerita yang belum ditayangkan di tv korang dah boleh tengok di sini. 


Macamana nak sign up boleh refer bawah ni.

1. Link
2. Link


Mudah dan berbaloi weh. Aku dah terjebak dan aku pun dah berdaftar jadi ahli tonton vip. Bagi yang tak daftar tu ko hanya boleh tengok 2 episod sahaja seterusnya hanya ahli tonton vip je haaaaa....
So sape sini layan cerita Cinta Masam Manis? Bestkan,hehe.... Dah tahu dah ending dia macam :P







Cinta Masam Manis

Sinopsis - Hisham seorang duda beranak dua dan Zaleha pula seorang gadis muda ceria yang 20 tahun lebih muda daripada Hisham. Kedua-dua mereka jatuh cinta tetapi perangkap dalam konflik di antara anak-anak, keluarga dan bekas isteri.

Genre: Drama, Local Malay
Aired On: 2016
Rating: U
Starring: Zamarul Hisham, Izara Aishah, Shah Jaszle, Faradhiya, Wan Nur Azlin
Programmer / Studia Name: Tonton




Haaaaaa, kalau nak mudah dan nak tengok direct tanpa ada sesaat iklan meh sign up jadi ahli tonton vip korang weh. Aku ritu sign up RM10/bulan dan akan expired pada 18 oktober 2016 dan akan renew balik, sebab banyak cerita best aku tak tengok lagi. Hehe. Best cerita Cinta Masam Manis :D

Thank korang sudi baca!


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com



Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..