MANDI BUNGA DIMANA-MANA JE KORANG - AURA PENGASIH

by - November 28, 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sape pernah mandi bunga? Mesti pengantin yang dah nak kahwin tu pergi mandi bungakan? Sebenarnya, aku pernah jugak mandi bunga,haha...tapi niat tu bukanlah apapun. Cuma nak segarkan badan je. Ternyata segar je badan. Tapi, sekarang ni mudah dah semuanya sebab apa? Sebab korang tak perluu dah nak pergi spa, nak kutip bunga sendiri pastu nak lerai-leraikan bunga tu..So tak payah dah ye korang. Harga pun berbaloi-baloi pastu mudah nak bawak kemana-mana je sekarang ni.




Pengalaman aku pakai Aura Pengasih ini:-
" Kawan office: Eh, onie...kenapa muka makin berseri-seri ni. Pastu makin lawa pulak tu sekarang ni."
"Aku: Eh, mana adalah..bebiasa je. Ni pun pakai bedak je..."


Haaaaaaaaaa, nampak tak korang? Baru 2 hari aku pakai Aura Pengasih ni dah nampak kesan dia. Alhamdulillah. Yang penting niat kita tak melebih. 


Aura Pengasih?
Yeeee, Aura Pengasih ni memang sesuai ketika mandi. Macamana nak pakai dia tu nanti aku share bawah ni. Aura Pengasih ini digabungkan dengan 7 jenis bunga. Haaa, banyakkan. Korang nak tahu tak kelebihan Aura Pengasih ni apa?



Kelebihan Aura Pengasih?
  1. Dapat menghindarkan dari gangguan sihir
  2. Sesuai bagi mereka yang jodohnya lambat
  3. Tidak disenangi orang sekeliling
  4. Mahu dikasihi orang sekeliling
  5. Melembutkan hati seseorang
  6. Penyeri Wajah
  7. Pengikat kasih sayang
  8. Pemanis kata
  9. Mandian anak degil
  10. Bila mak ayah kita mandi, inshaAllah anak lembut hati.. Tanda kasih dan sayang mak dan ayahnya.

Kandungan?
  1. Mempunyai bunga asas iaitu 7 jenis bunga - Senduduk putih, kenanga, harum sundal malam, melor, tanjung, melati dan kemboja.

Haaaaaa, so tak payah la nak sesusah cari bunga ke apa ke kan. Bawak je aura pengasih ni kemana saja. Bukan tu je, setiap bunga yang ada tu mempunyai khasiatnya tersendiri. Selain daripada bunga yang aku sebut atas tadi tu, lain-lain kandungan adalah limau purut, bidara dan akar-akar cenuai seperti akar senduduk putih. 




Aura Pengasih ini dibacakan oleh 2 orang yang berbeza?
  1. Rawatan islam (jin dan sihir)
  2. Ilmu pengasihan ( Rawatan untuk masalah berkaitan kasih sayang, Ilmu yang dirahsiakan supaya tidak disalah guna tapi harus untuk menyelamatkan hubungan sesama manusia dan rumahtangga kerana orang ketiga dan seterusnya. Wallahualam. 

Cara guna Aura Pengasih ni mudah je korang?
  1. Cara 1 - terapi mandian aura : Titiskan 3 atau 5 atau 7 titis manidan aura cenuai ke dalam baldi  ( bilang titisan mengikut keperluan). Pastu mandilah macam biasa, kemudian jadikan mandian aura ini sebagai bilasan terakhir diikuti dengan niat yang positif. Kalau boleh jalan bilas lepas tu. :)
  2.  Cara 2 - Titiskan 3 atau 5 atau 7 titisan mandian aura cenuai ke dalam baldi ( bilangan titisan mengikut keperluan). Mandi seperti biasa dahulu, kemudian jadikan mandian aura ini sebagai bilan terakhir, selawat 3x, diikuti dengan niat yang positif. Kalau boleh, cara 2 ni jangan la bilas lepas tu,hehe...


Dah tu bilanya waktu sesuai nak mandi onie oiii?
  • Ya, ada jugak tau waktu sesuai nak mandi ni. Waktu yang palingafdhal adalah ketika subuh dan sebelum tidur. Kadar mandian terpulang pada korang. Ikut keperluan korang dan takde syarat apapun.

DOA PILIHAN: 
" YA ALLAH, JADIKANLAH IKHTIARKU INI ASBAB KECANTIKAN AURA DIRIKU, PENYEMBUHAN ROHANI DAN JASMANIKU, KEMBALI PULIH SEPERTI MANA KELUAR AKU DARI PERUT IBUKU DULU, AMIN"
*Doa ini boleh diamalkan atau tidak, terpulang kepada anda. Lebih cepat kesan jika diamalkan semasa mandi


IKHTIAR ADALAH SUATU FARDHU KIFAYAH, JANGAN BERHENTI MEMINTA KEPADA ALLAH, SEMOGA URUSAN ANDA DIPERMUDAHKAN. AMIN :)


Penerangan sedikit supaya tiada kekeliruan nanti:
  • Mandian aura seperti ubatnya tentang penyakit iri hati manusia atau ikhtiar anda.
  • Seperti: Bekerja dan berdoa untuk mencari dan mendapatkan rezeki
  • Sakit demam perlu jumpa doktor
  • Sakit mata perlu jumpa doktor mata
  • Sakit gigi perlu jumpa doktor gigi

Haaaaa, itulah yang dikatakan ikthiar. Ramai yang salah anggap sebenarnya bila mandi bunga je mesti sesuatu itu akan berlaku samada baik atau buruk. Kan ketentuan itu adalah hak milik kekal Allah SWT. Jangan lupa berdoa pun salah satu usaha kita. Jadi jangan berikan 100% kepada Aura Pengasih ini.


Meh nak belanja testimoni dari Aura Pengasih ni. Ramai dah pakai haaaaa...pun alhamdulillah feed back dia bagus :)




So,kalau ada sesiapa yang berminat boleh la usha-usha fanpage dorang dulu. Letop-letop kiah weh...... Berderet orang pakai.



NO.FON: 013- 660 8990

NAK COD?
BOLEH..
WHATSAPP JE NO.ATAS TADI TU DAN KORANG TUNGGU AGENT AURA PENGASIH NI REPLY. NAK JADI AGENT? SILALAH, SEBAB PRODUK NI TENGAH LAKU KERAS. 


Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com




You May Also Like

0 comments

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..