LEPAK, LASER TAG DI BERJAYA TIMES SQUARE DAN MINUMAN BERTENAGA TAURUS.

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang semua. Cuti lagi ke korang tu? 2 minggu lepas aku ke Berjaya Times Square. Kalau dulu datang sini mesti fikir nak shopping. Haha... Sekarang pun,eh.. Tapi seriously baju di Times Square semua murah-murah walaupun takde brand,wahwahwah... Kali ni aku ke Times Square bukan sebab nak shopping ke apa. Tapi aku nak main laser tag! Haaaaaaaa.. sape pernah main laser tag? Tahukan penat dia lain macam sikit?


Masuk yang ni dah kali ke-6 aku main laser tag dan penat ke tak tu bergantung pada individu. Tapi untuk game kali ni aku tak penat sangat pun sebab dibekalkan dengan air Taurus! Yaaaa, masih baru lagi dipasaran dan sape pernah try air Taurus ni? Rasa dia sedapkan? Actually aku tak pernah pun ambik air macam ni. Tak tahulah, takut ke apa... tapi bila try yang ni buat aku nak minum nak minum dan nak minum lagi.


Sebelum aku bercerita panjang air Taurus Energy ini adalah air bikarbonat bersama kafein juga air untuk memberi tenaga kepada seseorang terutama mereka yang aktif bersukan dan memerlukan tenaga yang lebih dalam kehidupan sehariannya. Bukan tu sahaja, Taurus Energy ini meningkatkan daya responsif dan konsentrasi.


Apa yang penting, Taurus Energy ini bukanlah minuman beralkohol dan disahkan halal oleh JAKIM Malaysia. So, jangan risau nah!


Mek Onie bersama replika Minumana Bertenaga Taurus

Korang dah cuba?


Thank you laser_battle!

Sekarang, aku dah bersedia untuk game laser tag ni. Bukan 1 game je korang. Tapi sampai 3 game aku pulun main. Kalau sebelum ni 2 game pun dah semput tapi time tu aku tak penat langsung sebab aku dah minum Taurus Energy. Serius berkesan jugak Taurus Energy ni eh. Padahal time tu aku agak penat jugak sebenarnya.


Kami sedang memasang strategi

"Energy Drinks have become the product of choicefor men and women who desire to be more productive and alert their day-to-day activities. Consumers want a product that provides them with maximum stamina and an energy boost but that is not enough. They want full flavour without nasty aftertaste an enjoyable beverage and that is exactly what Taurus Energy delivers. "

Sebelum masuk ke arena

Sepatah dua kata bersama owner minuman bertenaga Taurus

Team aku!

So, kami dibahagikan kepada 2 kumpulan dan yes ini adalah kumpulan aku. Ramai antara kami yang beginner dan kalah pada game pertama. Sebab apa? Kami kekurangan tenaga dan kurang ahli. Nak jugak tu cerita,hahaha. Tapi sebab Taurus Energy ni jugaklah kami kumpul tenaga balik dan jadi orang yang berkuasa dalam arena tu. Sungguh, tenaga yang dikeluarkan untuk main laser tag ini tidak sama seperti game lain dan siapa yang pernah main dia tahulah bagaimana perasaan dia. Yang penting terbaik anak kak diya pun turut serta! Tengok dia macam tak penat langsung malah makin bertenaga.


So lepas ni, aku takkan lupakan Taurus Energy dimana minuman inilah yang membuatkan team kami juara pada keseluruhan game. Walaupun kekurangan ahli, kami bersatu dan memasang strategi untuk pasukan lawan. 

Mohon abaikan perut,wahwah

See, masa ni game ke-3 dan aku mampu tersenyum lagi weh. Emmmm,abaikan perut buncit i itu, tak padan badan kurus tapi perut buncit,mihmihmih... 

Apa yang terkandung dalam minuman ini?
  • Energy (168Kcal)
  • Sugar (42g)
  • Fat (0g)
  • Taurine (500mg)
  • Inositol (50mg)
  • Caffeine (50mg)
  • Vitamin B3 (15mg)

Tidak digalakkan :
  • Untuk mengambil lebih daripada 2 tin setiap hari.
  • Pada yang ada sakit jantung tidaklah sesuai untuk minum minuman ini.

Kebaikan:
  • Memberi tenaga untuk aktiviti seharian.
  • Membantu anda untuk menjadi orang yang kreatif dan berpotensi.


Action!

We are champion!

Yeayyyyyyyyyyy! Team kami juara !
Terima kasih banyak-banyak buat Taurus Energy. 
Minuman tenaga yang terbaik buat masa sekarang!
Yang penting jangan nak minum lebih dari 2 tin sehari nahhhhhh.
Lama weh tak main laser tag ni, tapi kalau dah tahu cara game ni best gila wei. Terpekik terlolong semua ada,hahahahaha....dan siapa yang tak pernah merasai game ini, korang kena try. 10 lawan 10 baru best! Baru nak gugur jantung terkejut dek terjahan pasukan lawan,hahaha...



Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com




4 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..