TERUS TEGANG LEPAS GUNA NI.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ya rabbi, apa tegang tegang ni mek onie oiiii? Haha.. Macam ni, straight to the point la eh. Sebenarnya, dah banyak sangat aku pakai serum. Macam-macam jenis serum dah aku jumpa dan pakai. Tapi serum kali ini buat aku teruja sampai tak tahu nak cakap macamana. Dalam masa seminggu lepas aku beli haritu, terus aku bawak merata, sampai ke office pun aku bawak. Bukan apa, kadang kat office muka kekeringan uolsss. Nasib baiklah ada serum juga penyelamat segala keadaan.

shopping MNK MAGIQUE SKINZ

Jenis aku ni, payah sikit. Asal muka tak cukup tidur terus orang nampak. Lelagi kawan rapat,bhahahahaha... pastu muka tak bermaya jela haaaa..Actually, aku ni jenis suka melangkah-langkah jugak jaga kulit muka ..tapi bila dapat MNK MAGIQUE SKINZ ni terus aku dah taknak skip-skip dah jaga kulit muka, bukan apa.... benda dia sembur-sembur je. So, aku rasa kalau part sembur-sembur pun malas lebih baik kau buang je barang-barang make up ko tu kan mek onie,sembur je ! Tak susah.

MNK MAGIQUE SKINZ

Booster Spray


Jadi, dalam seminggu tu jugak aku pulun pakai dengan harapan nampaklah kesan dia. Jadi sebelum aku cerita kesan dia, wajiblah aku bagitau dimana produk MNK MAGIQUE SKINZ ini sangat sesuai untuk kulit muka aku dan tiada kerosakan sikit pun,haha..banyak la ko punya kerosakan mek onie wei.. Oleh itu, izinkan aku untuk bercerita tentang apa itu MNK MAGIQUE SKINZ haaaaaa... 


Apa-apapun, benda pertama yang korang wajib tahu adalah produk ini berdaftar okay. Berdaftar dengan siapa? Haaaaaa, wajiblah dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) bernombor (NOT 150902354 K). Haaaa,so tak payah risau, tak payah was-was dan tak payah takut-takut nak cuba MNK MAGIQUE SKINZ ni tau. Sebab ianya sudah pun berdaftar dengan KKM yang diusahakan oleh HASMA RESOURCES SDN BHD - 1174781 W. Tak tahu lagi apa itu MNK MAGIQUE SKINZ? Okay, macam ni...produk yang aku duk pung pang pung atas tadi ni adalah satu produk anti-penuaan/anti aging dimana produk ini adalah keluaran bumiputra yang setaraf antarabangsa. Walaweiiiiiiii,setaraf antarabangsa okay!

Kelebihan MNK MAGIQUE SKINZ


Apa yang ada pada produk MNK MAGIQUE SKINZ ni? 

Terbaiknya, produk ini diformulasikan dari negara nunnnnn jauh disana iaitu KOREA, dimana produk ini telah diuji dulu sebelum dipasrkan kepada orang ramai. Secara umumnya, produk ini dapat bantu ramai wanita yang berumur 30 tahun ke atas. Haaaaaa ... Hebatkan? So, aku sebenarnya sangatlah bertuah dan dimurahkan rezeki untuk mencuba produk gilang gemilang ni haaaa... Lelaki boleh ke pakai eh? Iyeeee awak. Lelaki dan perempuan sangat sesuai gunakan dan sesuai untuk semua jenis kulit pulak tu. So, yang mana rasa kulit dia sensitif ke, tak bermaya ke, tak tegang ke. Haaaaa, wajiblah korang pakai produk ni ye... Binatang? Ayooooooo, apa binatang-binatang ni? takut kita dengar. Of course yess of course takde pun bahan-bahan yang berasaskan dari binatang. Kira bebas dari unsur dan kajian ke atas binatang. Merkuri? Ohmannnnnnn... Of course lah takde merkuri dalam produk ni. Ditanggung selamat. Kalau korang nak tahu jugak, MNK MAGIQUE SKINZ ini telah diuji secara dermalogika. Kiraaa okay la kan. Wajib korang tahu adalah produk ini keluaran Bumiputera/islam.

Harga shopping MNK MAGIQUE SKINZ

HARGA PASARAN
SM: RM187 / SS: RM197 
POSTAGE: RM7.00

HARGA PROMOSI (TERHAD SEMENTARA STOK MASIH ADA)
SM: RM160 / SS: RM170

So, kalau korang beli sekarang ni korang akan dapat harga promosi dan free postage tau !
Jadi, kalau korang nak beli, korang boleh roger akak-akak ejen ni, dorang sangat peramah! 

+6017 3611 350 (HQ MNK MAGIQUE SKINZ) +60 19 370 0488 ( kakjie Stokist)

+6011 3549 7769 Fiza

6019 251 6682 Fariza

Haaaaaa, okay jelas ye semua? Harap korang faham apa itu MNK MAGIQUE SKINZ dan dari mana ianya datang. So, jangan ragu-ragu sayang semua :)


CIRI-CIRI UTAMA BOOSTER SPRAY :-

💖 Menegangkan dan menaikkan wajah
💖 Menganjalkan dan menghaluskan struktur kulit
💖Mengecilkan liang pori di wajah
💖 Menghilangkan garis halus dan kedutan dengan ketara
💖 Membekalkan kelembapan kulit sehingga 48 jam
💖 Menghilangkan dan merawat pigmentasi secara kekal tanpa pengelupasan
💖 Menjadikan mekap tahan lebih lama di wajah dimana korang perlulah spray sebelum mekap ye.


KELEBIHAN LAIN YANG PATUT KORANG TAHU ADALAH:-

💖 Toner
💖 Pelembap
💖 Krim Mata
💖 Krim Malam


Macamana nak guna kalau waktu siang hari ni kan?

  1. Basuh muka kasi bersih haaaaa..
  2. Spray je seluruh muka pastu dab dab kan dia tak kisah sekitar mata ke pastu urut dengan pegerakan ke atas disekitar pipi untuk lifting dan firming, urut kebelakang di kawasan kedutan kemudian dab dab kan di dagu untuk kurangkan doublechin dan biarkan keseluruhan air di muka meresap dengan sendiri.
  3. Then pakai sunblock .
  4. Bagi sesiapa yang pakai mekap, silalah pakai MNK MAGIQUE SKINZ dulu sebelum mekap, inshaAllah mekap korang akan tahan lama.

Macamana nak guna kalau waktu malam pulak?
  1. Bersihkan muka korang macam biasa.
  2. Spray dan gunakan urutan yang sama seperti di atas.

So, mudah yang amatkan? Takde alasan pun kata NO untuk pakai MNK MAGIQUE SKINZ kan? Tapi kalau korang nak tahu juga, MNK MAGIQUE SKINZ ini juga berfungsi sebagai krim malam. Yang ni lain pulak, lepas korang sapu krim malam korang tu, adalah lebi baik kalau korang spray MNK MAGIQUE SKINZ lepas tu. 


Kesan seminggu selepas memakai shopping MNK MAGIQUE SKINZ

Kesan MNK MAGIQUE SKINZ pada seorang MEK ONIE adalah:-
  1. AWESOMEEEEEE! Of course aku teruja weh bila sembur. 
  2. Tak melekit langsungggggg.
  3. Bau dia sangat wangi.
  4. Datang dalam bentuk spray dan ini amat memudahkan kerja aku.
  5. Botol dia aku suka gila, sebab mudah nak sumbat dalam beg. 
  6. Muka jadi tegang lepas pakai.
  7. Tak meninggalkan kesan-kesan yang mencurigakan lepas aku pakai MNK MAGIQUE SKINZ ni. SERIUS! 
  8. Juga tak merosakkan muka aku pun.
  9. Buat muka aku nampak lebih tegang, flawless dan bermaya.
  10. Mak aku pun suka pakai !




Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com


2 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..