BENANG HIJAU DAN MCC ADA SALE WEI

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Heiiiiii, esok weekend dah jemah oiiiiii... pergi mana ampa semua??? Ni onie ada benda nak share ni dengan korang. Lelagi,korang ni peminat setiap pada jenama Benang Hijau dan MCC. Sekaligus buat korang jadi, 'mekkkkkk... nok hok mano so ni... kelabu mato wei lokkkkkkk...' haaaa gituh! Hujung minggu ni pulakkan benda dia. Dah!benda apa onie wehhhhh.... ???


TUDUNG BAWAL ONIE DARI BENANG HIJAU


Haaaa, meh baca sampai habis...sesungguhnyaaaa! Korang wajib ke JUALAN GURANG BESAR-BESARAN BENANG HIJAU X MCC. Di mana?Haaaaaa, korang boleh datang beramai-ramai, nak bawak sekampung pun takde hal. Nahhhhh! Copy sesiap alamat dia ni. Yang pasti di HQ MCC Bangi tau. Alamat dia nah!

No.3, Perindustrian Suntrack,
Seksyen 13,
Bandar Baru Bangi,
Selangor.

Pastu, sila set jam korang tu pada 25 dan 25 Februari 2017 tau! Wajib datang ! Sebab banyak butik pakaian muslimah popular iaitu Benang Hijau telah bergabung meletoppppp kebabom bersama butik MCC sempena jualan gudang secara BESAR-BESARAN pada 25 dan 26 Februari 2016 iaitu pada hari sabtu dan ahad. Tipu kalau kata tak free!


Kalau korang nak tahu, Benang Hijau dan MCC ni menawarkan lebihhhhhh 50 jenis tudung dengan harga RM5 je wakkk bagi penghabisan stok. Haa?tengok je? Sesiap la set date tu awak oiii... Selain tu jugak, sebanyak 100 jenis blouse,jubah dan palazzo boleh didalati dengan harga serendah RM35 dan RM50 pada hari istimewa nanti.


JUALAN GURANG BESAR-BESARAN BENANG HIJAU X MCC

JUALAN GURANG BESAR-BESARAN BENANG HIJAU X MCC

JUALAN GURANG BESAR-BESARAN BENANG HIJAU X MCC


Sape yang datang nanti, korang takkan balik dengan tangan kosong ke apa tau. Lepas je korang shopping dengan pembelian sehingga RM150, korang layakkkkkk dapat cabutan bertuah seperti hamper dan baucer tunai. Onie rasa, mesti ramai yang shopping lebih pada RM150 ni. Sebab aku sendiri bila tengok koleksi tudung dari Benang Hijau dan bebaju di MCC pun agak tergugat sebenarnya ni,huwargh! Matilanakkkkk...


Bukan tu je, Benang Hijau dan MCC turut perkenalkan tudung rekaan terbaru mereka dan dijual dengan harga istimewa. Khas untuk hari tu sahaja. Alaaaa, bencinyaaaa!Sah-sah murah ni weh.


Pada yang bawak anak-anak, dahhhhh korang tak perlu risau dah! Pasal apa tak perlu risaukan?  Haaaaa, sebab Didi & Friends iaitu watak animasi cukup famous dalam kalangan kanak-kanak turut menghiburkan hati anak-anak. Dan onie rasa, situasi seret kaki maknya dan bapaknya takkan terjadi, sebab anak-anak bahagia dengan kehadiran watak animasi Didi & Friends. Fuh! Bukan tu je, banyak lagi aktiviti korang wei... contohnya, bouncy castle, coloring contest dan macam-macam lagi..dah jumpa hujung minggu ni k. Kita shopping sampai lebam ! Aumm..Kalau nnak tengok koleksi, sila tekan link bawah ni. Confirm...terpikat,terlekat,terbeli! DEBIT & KAD KREDIT DITERIMA!


Salam Sayang,
Mek Onie,
letopink@yahoo.com


Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..