MUDAHNYA SERVIS DENGAN THE WEDDING HERITAGE !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hai bakal pengantin semua. Macamana korang punya preparation untuk hari-hari bahagia korang tu? Atau pun korang masih tercari-cari lokasi dan pakej perkahwinan korang? Haaaaa, untuk entri kali ini. Ya. Aku sedia membantu korang untuk melaksanakan impian raja sehari buat bakal pengantin macam korang. Impian bagaimanakah untuk korang inginkan? Haaaa, jom baca sampai habis. Sebab aku nak bagi diskaun untuk korang. Haaaa, best tak best tak? Untuk pakej kali ini The Wedding Heritage menawarkan pakej lengkap perkahwinan. Kiranya all in package la di banglo mewah pada harga yang sangat mampu milik bermula hanya RM9500 sahaja. Setelah 2 tahun beroperasi, ini TWH telah mempunyai 2 cawangan iaitu di Villa TWH dan Banglo TWH.

THE WEDDING HERITAGE : PAKEJ PERKAHWINAN


THE WEDDING HERITAGE : PAKEJ PERKAHWINAN

💘💘💘20 ORANG TERAWAL DENGAN KOD ' BOOKING BLOGGER ' AKAN DAPAT REBATE RM500. SAH SEHINGGA MAC 2017 TAU KORANG. HAAAA! DAH CEPAT BOOKING!💘💘💘



CAWANGAN

😍 Villa TWH : Wedding Venue & Eventspace
Lokasi: Taman Sri Ukay, Ampang

Spesifikasi Majlis: 
😍 Birthday Party
😍 Product Lauching
😍 Open House
😍 Berendoi & aqiqah
😍 Tunang ? Nikah ( 100-200pax)
😍 Private reception
😍Terhad kepada 500 pax

😍Banglo TWH : Wedding Venue
Lokasi: Seksyen 6, Kota Damansara

Spesifikasi Majlis:
😍 Malam berinai
😍 Nikah
😍 Night Reception
😍 Day Reception
😍 Corporate Open House
😍Terhad kepada 2000 pax



5 SEBAB KENAPA BAKAL PENGANTIN PERLU PILIH THE WEDDING HERITAGE (TWH)


1. FLEKSIBEL

😍 Dari segi masa dan bajet kahwin pelanggan, berbeza kahwin di dewan dan di TWH.
😍 Pengurusan TWH akan memberikan lebih masa lebih--lebih lagi selepas majlis untuk keluarga pengantin membungkus makanan dan merehatkan diri selama 2-3 jam.
😍 Jadi bagi tetamu yang terlewat masih boleh berjumpa pengantin dan seperti berada di rumah mereka sendiri. Haaaa, best tak???? Dah la boleh buat di Banglo kan...pastu buat macam rumah sendiri pulak.
😍 Pengurusan TWH juga boleh mengeluarkan quotation secara custom mengikut bajet pengantin.
😍 Menempah tarikh berlansung perlu bayar deposit sebanyak RM2500 sahaja.
😍 Pembayaran perlu dibayar sehingga 3 bulan sebelum majlis perkahwinan.
😍 Tuan majlis pun boleh menambah makanan seperti konsep street food. Contohnya, kambing golek, apam balik, pisang goreng cheese, abc, aiskrim dan menu sampingan.
😍 Yang bestnya, bakal pengantin iaitu pelanggan sendiri boleh menolak mana-mana pakej yang tidak diperlukan dan kos pun turut berkurang. Best tak korang?


THE WEDDING HERITAGE : PAKEJ PERKAHWINAN



2. KESELESAAN 

😍 Selesanya di sini, bilik persiapan pengantin, surau, bilik rehat tetamu, tandas dan ruang tamu bagi keluarga pun turut disediakan.
😍 Selain itu juga, di Banglo Kota Damansara kita turut mempunyai penginapan homestay selama 2 hari 1 malam.
😍 Banyak ruang yang selesa terutama bagi ahli keluarga yang sudah berumur atau anak kecil.
😍 Menariknya, persiapan ahli keluarga juga seperti berada di rumah sendiri. Umpama hotel dah haaa.
😍 Peralatan seperti iron, pemanas air, kelengkapan mandian, tuala malahan lebihan tilam dan bantal turut disediakan. Siap boleh berjemaah lagi, haaaa...luas tak luas ruang yang disediakan tu?


3. KUALITI

😍 Vendor dan panel yang bekerja di bawah TWH kesemuanya sudah mempunyai pengalaman selama 20 tahun. So, tak perlu risau dah la kan?
😍 Setiap tempahan dari bakal pengantin akan diuruskan oleh SENIOR WEDDING PLANNER juga dilantik menjadi floor manager pada hari majlis korang nanti.
😍 Tiada idea? No worries. Di TWH mereka akan bantu bagaimana untuk mencapai impian korang.
😍 Servis RELA pun diberi secara percuma.
😍 Setiap item apa yang digunakan, inshaAllah semuanya yang terbaik!



4. KAHWIN CUCI TANGAN

😍 Sebab kekangan masa, ramai yang memilih TWH.
😍 Bukan tu sahaja, bagi yang berpenghuni di kawasan perumahan dan pangsapuri serta tidak cukup ruang untuk melangsungkan perkahwinan turut memilih TWH sebagai lokasi kedua mereka.
😍 Bila dihitung balik, pengurusan oleh TWH ini sangat berbaloi kerana pakej yang dipilih adalah paling murah jika dibandingkan dengan pakej yang lain.
😍 Sebab tu lah, ini sebab ke-4 kerana korang perlu memilih untuk berkahwin di TWH. Semuanya bisa di atur donggg,hikkkkkk..


5. BIDAN TERJUN

😍 Takde masa dah? Haaa, takpe! TWH ada ni haaaa...
😍 Walaupun ampa tempah 2 minggu sebelum tarikh majlis korang tu, Nah! TWH ada sanggup bantu ampa walaupun disaat akhir. Pakej orang lain mampu buat macam ni? Hedokkkkkkkkkan.
😍 Dengan syarat, tarkh yang korang pilih tu mesti tarikh kosong nah!




Kalau korang nak tahu, dah ramai pelanggan yang berpuas hati menggunakan khidmat dari TWH ni. Sebab khidmat servis yang diberikan oleh TWH diluar jangkauan depa semua. Haaaaaaa, nak risau apa lagi? Cepat booking!



ATAU BOLEH HUBUNGI: 016-562 9394

Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com



Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..