BAJU RAYA 2017: CIRGARO APPAREL.

*Orang lelaki wajib baca sampai habis tau.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Haaaa, puasa tak lama dah kan. Jadi, bila puasa nak dekat dah mesti tukang jahit pakat duk sibuk mencari tailor dengan harapan dapat pakai baju raya cecantik,hihi... Tapikan korang, pernah tak..sampai satu tahap tu, baju raya yang korang hantar tu tak siap dan buntu tak tahu nak pakai baju raya apa dan kat mana nak beli baju raya yang berbaloi-baloi.

KAMI MENGGAYAKAN PLEATED BLOUSE CLARA SILKY BLACK DAN KURTA LELAKI NEO


Tips pilihan baju raya dari Mek Onie:
  1. Murah
  2. Selesa dipakai pada hari raya
  3. Tak sarat dengan manik segala bagai
  4. Kualiti kain sangat baik
  5. Warna menarik
  6. Design mengikut trend masa kini

KAMI MENGGAYAKAN PLEATED BLOUSE CLARA SILKY BLACK

Antara 6 tips tu kan korang, yang mana satu korang pilih? Haaaa, kalau aku..aku pilih semua sebab tips-tips tu sangat berguna buat aku terutama masa nak pilih baju raya, sejujurnya aku seorang yang sangat cerewet semasa memilih baju. Tak kisah la baju raya ke, baju nak ke pejabat ke. Aku sangat teliti part baju,hihi..Dan, kebetulan masa aku jenjalan di Plaza Masalam, Shah Alam dimana lokasi bangunan Plaza Masalam ini bersebelahan dengan Hotel Concorde Shah Alam dan Wisma Sunway. Kebetulan jugak, memang aku selalu ada di area tu..hihi... Mudah je nak cari Butik Cirgaro ni. Dia betul-betul tepi eskalator dan berada di tingkat atas Pasaraya Giant dalam Plaza Masalam tu. Haaaaaaaa....



Untung orang lelaki yang baca aku punya entri kali ini. Haaaa, masa ni lah korang nak aim baju raya brand mana untuk tahun ni kan? So, baju raya 2017 dah ada awak weh. Ready Stock haaaa... Kurta Lelaki Neo merupakan design yang paling latest dikeluarkan oleh Cirgaro dan baru sahaja dilancarkan pada 1 April 2017. Kenapa nama Neo kan? Apa benda Neo segala bagai tu kan? Apa kelebihan dengan Kurta Lelaki Neo ni? Haaaaa, meh nak tolong jawab untuk korang semua.


Kurta Lelaki Neo datang dalam 4 warna yang sangat menarik dan mempunyai 6 saiz berlainan bermula saiz S hinggalah ke XXL. Antara warna Kurta Lelaki Neo ialah:
  1. Warna Biru
  2. Warna Merah
  3. Warna Hijau
  4. Warna Emas
Bestnya untuk koleksi Kurta Lelaki Neo ini adalah ia menggunakan corak customade yang dihasilkan sendiri oleh Cirgaro Apparel secara in house. Seronoknya, walaupun fabrik ini mempunyai rekaan tersendiri, namun tidak begitu sarat atau melampau untuk si pemakai. Material Kurta Lelaki Neo ini menggunakan fabrik american cotton dan jenis material begini korang jangan risau sebab ianya sejuk untuk si pemakai serta sesuai untuk cuaca di Malaysia. Kenapa korang kena pilih Kurta Lelaki Neo? Sebab, Kurta Lelaki Neo ini ironless dan tak mudah renyuk. Yaaaa, sentuh je la sendiri Kurta Lelaki Neo di butik haritu.. Serius selesa. 


Dari segi kualiti jahitan, Kurta Lelaki Neo menggunakan jahitan jenis premium juga seperti kurta yang telah dikeluarkan oleh Cirgaro Apparel. Jenis fabrik dah, kualiti fabrik dah. Selain dari itu, terdapat zip di hadapan Kurta Lelaki Neo ini, zip yang digunakan adalah zip Tembaga YKK Japan dan zip ini tidak mudah rosak untuk penggunaan yang lama. Serius, zip-zip ni aku risau jugak kadang. Sebab banyak zip yang tak berkualiti. Tapi koleksi yang dikeluarkan oleh Cirgaro Apparel ni aku jamin kualiti dia sangat tip top. Tapiii, korang kena alert jugak sebab untuk Kurta Lelaki Neo ini ianya akan dikeluarkan sebanyak 1000pcs. Jadi korang jomlah ke Plaza Masalam nowwww! Kain dia best gila wakkkkkk...Bukan tu sahaja, semua warna yang adalah dalam koleksi Kurta Raya 2017 ini boleh dipadankan dengan baju wanita juga. Haaaaaa, satu bumbung je..dah tak payah nak cari lain-lain tempatkan.



KOLEKSI PALING LETOP KEBABOM TAHUN LEPAS ADALAH:
The Bangsawan Kurta 2017 ; memang letop kebabom aku tengok kain dan design dia. Cantik yakmat! Kurta Bangsawan ini juga adalah produk kedua yang telah dikeluarkan oleh Cirgaro Apparel dan mendapat sambutan di luar jangkauan.










MENARIK TENTANG CIRGARO APPAREL:
  • Pembesar yang terbesar di Shah Alam
  • Jubah marhain adalah produk pertama yang dikeluarkan oleh Cirgaro Apparel dan bakal keluarkan Jubah Marhain V.2 tak lama lagi, jeng jeng jeng
  • Orang penang mohon get ready sebab Cirgaro Apparel akan masuk ke Mood Republik pada tahun ini. Get ready uolsss!
  • Segala koleksi yang dikeluarkan, Cirgaro Apparel akan menitik beratkan tentang kualiti fabrik dahulu.
  • Mudah nak padankan dengan baju lelaki dan wanita.
  • Lokasi Cirgaro Apparel ni sebenarnya dah cukup strategik kerana lokasinya berada di tempat tumpuan orang ramai.
  • Harga mampu milik.
  • Tiada agen dan dropship dan hanya satu-satunya korang boleh dapatkan di Butik Cirgaro Apparel.
  • Pembelian secara online dan walk in.
  • Kalau kornag gigih, jangan lupa tunggu untuk koleksi Kurta King pula menjelang hari raya nanti,haaaaa..Sampai ke aku excited,hihi
  • Jubah untuk kanak-kanak lelaki pun bakal dikeluarkan nanti.
  • Baca je? Haaaa..jangan lupa terjah Butik Cirgaro NOWWWWWW!




ALERT KORANG, CIRGARO TENGAH ADA SALE TU. 
KORANG BOLEH RUJUK DI SINI SEBAB HARGA UNTUK BLOUSE DAN LELAIN BERMULA DARI RM35/PC. HAAAAA CEPATLAH KORANG. JANGAN MENYESAL TAK SUDAH NANTI DAH LA,HAHAHA



Salam Sayang,
Mek Onie
letopink@yahoo.com

3 ulasan:

  1. Lawa lawa jugak baju yang ada dekat CIRGARO APPAREL nih ek..

    BalasPadam
  2. Wow Mengancam .. Nak pergi lagi lah .. hari tue dah beli kurta bangsawan .. sampai sekarang masih bertahan

    BalasPadam
  3. ok nak pi usya la tengok best tak.

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..