KESAN JUS HARMONI PADA DIRI SENDIRI

by - April 02, 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Nak cantik? Tapi tak cantik? Nak segar tapi nampak kusam? Jadi macamana nak perbetulkan persepsi orang terhadap diri kita yang tak berapa nak hado ni? Okay, jangan risau korang, sebab setiap apa yang kita buat memang memainkan peranan yang penting. Salah satunya bersenam. Untuk cantik dan sihat ni korang, ia memerlukan masa dan ruang jugak sebenarnya untuk dapat hasil tu. Macam aku, dah sebulan aku consume Jus Harmoni. Yang bestnya pasal Jus Harmoni ni, dia mudah dibawa kemana saja. Saiz produk pun tak membebankan aku. Jadi, bila kesemua tu okay cun melecun, mudah yang amat sangat nak consume setiap hari. Yang penting tak perlu nak bancuh-bancuh bagai weh.



SEBAB KENAPA JUS HARMONI LETOP KEBABOM? Sebab Jus Harmoni ni mempunyai 18 herba tradisional dan moden. Nah! 18 herba tradisional kawwwwww! Tak cantik jugak tak tahu la kan. Tapi, dalam pemilihan produk Jus Harmoni ni, isi kandungan sesuatu produk tu sangat penting bagi seseorang. Terutama bahan terlarang yang tidak patut ada dalam produk tersebut. Alhamdulillah jugak, isi kandungan Jus Harmoni ni letop kebabom dan gunalah tanpa was-was.



18 HERBA TRADISIONAL DAN MODEN YANG DIGUNAKAN DI DALAM JUS HARMONI.

🙋Delima
🙋Manjakani
🙋Kacip Fatimah
🙋Tongkat Ali
🙋Serapat
🙋Kunyit
🙋Pegaga
🙋Peuraria
🙋Mirifica
🙋Kurma
🙋Prune
🙋Madu
🙋Buah Tin
🙋Habbatus Sauda
🙋Halba
🙋Marine
🙋Collagen
🙋African Mango
🙋Vitamin C
🙋Vitamin A, B5 dan B3



Kenapa orang yang ada jeragat ni sangat sesuai untuk gunakan produk ini?
Rata-rata korang tahukan jeragat ni merupakan salah satu penyakit kulit yang menyebabkan wajah kelihatan kusam dan nampak tua? Jadi, antara penyebabnya ialah dah tentulah faktor usia, pendedahan sinaran UV, salah penggunaan produk pun boleh menyebabkan jeragat dan paling utama ialah masalah dalaman. Itulah penyebab jeragat kalau korang nak tahu.




Apa kaitan Jus Harmoni dan jeragat ni?
Okay. Jus Harmoni ni kalau korang nak tahu jugak, dia boleh merawat masalah jeragat dari dalam. Sebab bahan-bahan yang terkandung dalam Jus Harmoni ni dapat mengurangkan dan menghilangkan masalah jeragat yang sukar ditangani.


Selain jeragat?
Jus Harmoni juga dapat merawat jerawat, bekas jerawat, masalah sengugut, masalah peredaran darah haid dan masalah-masalah dalaman yang lain.


Macamana pula dengan keberkesanan produk ini?
Sejujurnya aku cakap, hasil daripada produk ini adalah mengikut faktor umur dan metabolisme individu. Yang penting hasilnya korang boleh nampak dalam masa 2 minggu macam tu bergantung kepada cara penggunaan dan makanan korang tu.


Kelebihan produk ni?
Macam aku cakap atas tadi, produk ini menggunakan 100% bahan asli tanpa bahan kimia. Yang best, kalau kulit muka atau kesan yang tidak menduga dalam diri korang tak perlu dah nak consume produk ni. Haaaa, bestkan? Tapi kalau still nak consume jugak apa salahnya kan. 😄



Cara penggunaan?
Penggunaan Jus Harmoni ini sangat mudah. Hanya perlu dua atau tiga semburan di bawah lidah sebanyak dua atau tiga kali sehari sebelum makan. Ia erlu disembur di bawah lidah untuk memudahkan dan mempercepatkan proses penyerapan nutrisi ke dalam badan.



YANG PENTING HARGA DIA RM80 JE KORANG HAAAA, MURAH KE IDOKKKKKKK?HAAAAAA




Alamat: 
Beauty Fame and Health Enterprise
(002582251-K)
No.1,  Jalan Kent 3 Off 1, Jalan Semarak,
54200 Kuala Lumpur.

Email:
bfammehq@gmail.com

No.Tel: 
017-371 3010

Salam Sayang,
Mek Onie,
letopink@yahoo.com

You May Also Like

6 comments

  1. bestnya jus nie. sembur2 terus sihat ye.

    ReplyDelete
  2. best. banyak kebaikan dia Nampak tu

    ReplyDelete
  3. hai sis..

    menarik gak jus ni kan?? baik utk kesihatan dalaman.

    ReplyDelete
  4. sis nak..haha..kalo lah sempat..

    shamiera_osment@yahoo.com

    ReplyDelete

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..