TIPS MENGURANGKAN KEBIMBINGAN BERMULA DARI SINI, FORTE 8

by - April 14, 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Lately ni aku punya kerja sangatlah bertimbun dan sibuk sampai tak tahu nak mengadu macamana lagi dah. Sesambil tu aku ada jugak cari tips untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kesihatan ni macamana. Sampailah satu hari ni aku terjumpa satu produk ni iaitu bernama Forte 8. Dah! Apa pulak Forte 8 ni kan? Okay, dengan adanya produk yang bernama Forte 8 ni. Aku lega sikitlah sebab dapat produk ni bila memerlukan. Forte 8 ini adalah produk minuman dan tak perlu no.kkm.  


Forte 8 adalah formulasi terhebat dan istimewa bagi meleraikan kekusutan dan kebimbangan terhadap kesihatan dan kecantikan yang semakin lemah dan pudar serinya seiring dengan pertambahan usia. Ye, aku dah tua nakkkkkkk.... Bila dah tua ni, macam-macam bendalah aku fikir. Nak kawen dengan sape. Nak cari duit macamana. Nak itu nak ini, eh... Macam-macam la kan bila usia ni makin meningkat ni,huhu.... Tapi dengan adanya Forte 8 ni, ia dapat membantu menguatkan sistem imun tubuh semulajadi serta mencerahkan, menggebukan dan menegangkan kulit secara semulajadi. Jadinya, bila kita dan bimbang atau kemurungan sah-sah kulit dan muka kita nampak tak berserikan? Jadinya, korang kena baca sampai habis kalau nak tahu tips mengurangkan kebimbangan bermula dari sini. Apa pulak sininya tu kan? Haaaaaaaaaaaa...




Sebagai contoh, bila kita dah tanamkan sifat kebimbangan dalam diri..sekaligus, sikap itu akan membuatkan kita terus tak bermaya dan menjadi orang yang tidak gembira dengan diri sendiri. Apapun, sis onie kau ni nakkata satu je... Kau jangan tengok life orang lain itu sangat perfect sedangkan realitinya tak perfect pun. Konklusi di sini, adalah lebih baik kita gembirakan hati kita dahulu sebelum gembirakan hati orang dan jangan pulak kita gembirakan hati orang lain sampai terlupa untuk gembirakan hati kita dulu. Itu adalah tips aku. Tapi kadang-kadang aku pun tewas jugak. Nasib baiklah, ada Forte 8 ni weh. Atleast aku syok sendiri dengan Forte 8 tanpa mengacau hidup orang lain. Forte 8...Forte 8 jugak.... Dah apa ke benda la pulak la ni kannn?


Meh sis perkenalkan Forte 8 ni dulu. Eh lupa, atas tadi dah perkenalkan. So...korang boleh rujuk perenggan kedua atas ni ye. Harap korang rajinlah membaca dengan penuh fokusnya, haaa..... Kandungan yang terdapat pada Forte 8 ni adalah soya, biji epal, buah mengkudu, biji aprikot, buah kurma, buah delima, kulit manggis dan biji prune. Alhamdulilah, kandungan Forte 8 ni umphhhhh dan tak memudaratkan kesihatan, buat Malaysia dan paling penting ada sijil GMP. Dah! Jangan kata sis bercakap sahaja ye. Sis bercakap berpandukan pengalaman ye. So, batalkan niat atau cobaan untuk berkata sis MENIPU. haaaaaa, no no no......




Forte 8 - Rangkain produk kesihatan dan kecantikan dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi yang selamat dan terbukti berkesan ye jemah-jemah sekalian. 


Fungsi utama Forte 8 ni adalah untuk membantu:-
  • Menguatkan sistem imunisasi tubuh
  • Mengurangkan toksin dalam tubuh
  • Mengimbangi gula  dalam darah
  • Mengurangi kadar kolestrol tidak baik
  • Mengurangkan kadar tekanan darah tinggi
  • Mencegah keradangan iaitu alergik
  • Mengurangkan sakit sendiri, kepala dan kekejangan badan
  • Mengurangkan jerawat
  • Mencerahkan kulit
  • Menegangkan kulit
  • Meningkatkan daya ingatan
  • Melawaskan sistem pencernaan
  • Membantu sistem pernafasan
  • Memperbaharui sel-sel dalam tubuh
  • Mengimbangi hormon
  • Mengurangkan keguguran rambut
  • Menguatkan otot rahim wanita



Sape yang nak kurangkan keguguran rambut tu boleh consume Forte 8 ni...Cara penggunaan Forte 8 ni mudah je haaaaaa...
  1. Bancuh 1 sachet Forte 8 dengan 100ml air suhu bilik.
  2. Minum sebelum tidur.
  3. Bagi pengambilan 2 sachet sehari adalah 1 sachet selepas sarapan dan 1 sachet sebelum tidur.
Mudah je kan? So, terpulanglah pada korang nak consume berapa kali. Macam aku, biasanya aku akan consume sebelum tidur. Biar bangun tidur terus rasa segar dan berseri-seri dan badan ringan je haaaaaaa...Rasa dia boleh telan ke idok? Of course la uolssss.... rasa dia tu tak manis dan pahit macam produk-produk yang lain tu. Kadang aku ni tak boleh jugak nak telan kalau rasa dia kelat tetawar macamana dah nak cakap. Tapi Forte 8 ni sedap!Rasa anggur-anggur gitu... :D


PENTING! 
  1. Tidak boleh bancuh dengan air suam atau air panas
  2. Tidak sesuai untuk ibu mengandung ye anak-anak semua.
  3. TAPI! Sesuai untuk bayi 6 bulan hingga dewasa.

So, sila ambil perhatian kepada si pengambil. Kalau ada implikasi apa-apa sila berjumpa dengan doktor dan berhenti buat seketika. InshaAllah semua okay, sebabnya kandungan produk ini adalah natural. Tiada bahan kimia. 😀 






Apapun, ingat tau korang semua. 
Kita berusaha dan berikhtiar.
Penyembuh penyakitkan dari Allah SWT.

Untuk maklumat lanjut sila layari:


Atau hubungi: 03-6151 5405 | 019-696 1511 | 016-246 8679

Salam Sayang,
Mek Onie,
letopink@yahoo.com

You May Also Like

0 comments

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..