PUPUK SIKAP MINAT ANAK DALAM PEMBELAJARAN DENGAN H-FOCUS JE


Pupuk Sikap Minat Anak Dalam Pembelajaran Dengan H-Focus Je! | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Yeayyyyy! Benda paling happy bila dapat merealisasikan impian kawan-kawan, ibu-ibu dan ayah-ayah di luar sana untuk seorang anak. Beberapa minggu lepas aku ada terbaca satu website di mana produk ini sangat berkesan kepada anak-anak tanpa ragu-ragu lagi. Bila aku baca testiomoni yang ada dan juga maklumat produk yang ada sungguh terpaku aku seketika. Kenapa? Sebab aku la ni lewat untuk jumpa produk yang bagus ini.


Rata-rata, zaman sekarang ni aku tahu. Ramai mak ayah yang susah untuk menyuruh anaknya belajar dan kadang tu aku sendiri perasan diusia muda dah ada anak-anak yang pakai spek mata. Adakah faktor daripada membaca buku atau menghadap telefon serta komputer sepanjang masa tanpa menghiraukan pembelajaran? Haaaaaaa, anak-anak kenapa macam tu sekali? Tak sayangkan mak ayah yang bekerja siang malam demi persekolahanmu kah?




Banyak-banyak produk, kenapa H-Focus jugak yang aku cari? Kenapa tak produk A ke produk B? Kenapa?

Sebelum tu, aku bagitahu dulu..H-Focus ni adalah satu produk minda dan kesihatan yang berasaskan makanan sunnah dan moden yang dihasilkan dalam bentuk tablet yang memudahkan pengambilan khasnya untuk kanak-kanak. Pakar saitis telah membuat kajian tentang tablet ini dan telah mendapat kepercayaan khusus untuk perkembangan anak korang disamping memelihara kesihatan dalaman dan luaran. Just wow kan! Walaupun pengambilan khas untuk kanak-kanak sahaja, tapi korang yang dewasa semua ni jangan risau. Boleh je nak makan. Cuma dari segi fungsi produk ini akan berubah contohnya:

Dari umur 1 tahun hingga 19 tahun produk ini untuk minda dan mata manakala untuk 20 tahun ke atas untuk minda sahaja. Kalau nak result yang terbaik, berilah kepada anak korang tu diusia muda. InshaAllah kita ikhtiar sebaik mungkin demi anak-anakkan. Macam aku, adik akulah. Punya liat dia nak belajar, nak baca buku tu haaaa.... sekali bila kakak dia yang baik hati ni hadiahkan sebotol produk minda memang suka la dia. Tak tahu pulak aku dia suka produk minda ni haaaaa...selama ni dia duk beli kat drugstore yang ada jual produk minda ni je haaaaa..... kemain adik aku sorang ni...hahahaha..



Setiap produk tu kan ada cara pengambilan dia. Bukan apa, ini semua untuk kesan yang terbaik la kan dan cara pengambilan dia korang wajib baca:

  • Bayi 1 tahun ke bawah boleh bagi separuh atau sebiji 1 kali sehari. Jangan risau, takut baby tak pandai kunyah? Hancurkan je, hihi
  • Umur 2 - 4 tahun untuk minggu pertama tu bagi je 1 biji pagi dan 1 biji malam. Lepas 2 minggu tu bagi 1 biji pada waktu pagi sahaja. Pegambilan produk ini adalah sebaiknya selepas makan tau. 
  • Umur 5 - 11 tahun pun sama seperti umur 2 - 4 tahun tu.
  • Umur 12 tahun ke atas ni lain sikit. Untuk 2 minggu pertama, bagi 2 biji untuk pagi dan 2 biji untuk malam. Lepas pada 2 minggu tu, bagi 2 biji sehari je tau. 
Setiap apa yang kita makan dan ikthiar adalah lebih baik bila kita berdoa dan selawat. haaaaa, usaha tangga kejayaan gaiss...


Ada pantang larang tak?

Ada wak, setiap produk ada pantang larang dia. Untuk pantang larang H-Focus ini adalah:
  1. Dilarang menyimpan tablet H-Focus di dalam peti sejuk.
  2. Elakkan dari terdedah kepada cahaya matahari dan haba yang keterlaluan. Simpan je pada suhu bilik.
  3. Elakkan makan bersama dengan kafien seperti nescafe. Campur dengan susu boleh!
  4. Elakkan minum air bergas.







Punya panjang aku bebel atas tu kan? Ini kelebihan produk H-Focus yang korang tak tahu lagi:
  1. Mudah menghafal
  2. Minat dan rajin belajar
  3. Tingkatkan daya fokus ketika belajar
  4. Mudah mendengar kata
  5. Petah bercakap
  6. Mudah bangun pagi
  7. Mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan
  8. Mudah solat
  9. Tingkat keyakinan diri
  10. Lebih berdikari
  11. Tingkat selera makan 
  12. Kurangkan rabun jauh, rabun dekat, rabun silau dan rabun malam
  13. Kurangkan lingkaran bawah mata
  14. Mencantik dan melembapkan mata lesu
  15. Hilangkan masalah merah mata
  16. Sesuai untuk mata berair
  17. Mampu mengatasi masalah selaput mata, mata letih, mata berair, gatal mata





Anak mak aku jaga 2 orang ni, bila hulur je produk minda ni kat dorang, haaaaa! memang terserlah muka happy memasing. Honestly aku cakap, 2 orang ni memang tak berapa sangat makanan pepelik. Tapi bila aku hulur produk minda ni pada dorang haaaaa makan! Ini bermakna perisa pada produk minda ni boleh diterima oleh kanak-kanak macam ni. Terima kasih banyak H-Focus! 

Info berkenaan produk H-Focus:
Isi Kandungan: 100 tablet dalam 1 botol
Tempoh penggunaan 1 botol: Sehingga 60 hari (1 tablet pagi dan 1 tablet malam)
No.pendaftaran KKM: Bukan Kategori Ubat-ubatan
Syarikat pengeluar: Sejagat Global Resources, 100% Bumiputera islam dengan kilang berstatus GMP dan HALAL.
Perisa: Coklat



H-Focus ini mengandungi 13 khasiat yang terbaik tau.
Berapa lama boleh tahan H-Focus ni? Jawapan dia 2 bulan dan mempunyai 100 biji serta kesan paling awal boleh nampak selepas 7 hari consume produk minda ni haaaa...


Jadi, bila aku terjumpa satu produk yang agak popular dalam kalangan ibu bapa dan hampir 1000 testimoni positif, aku jadi terus 'Oh okay! Demi adik aku, aku kena hadiahkan dia dengan H-Focus ini untuk semangat belajar dia tu haaaa...' Kita bukan tak percaya qada dan qadr' wak, tapi kita ikhtiar je. Lagipun adik aku pun dah nak exam so aku decide untuk hadiahkan adik aku dengan H-Focus ni, rupanya sebelum ni dia memang ada makan produk minda ni haaaa, siap beli 3 botol dan kebetulan produk minda tu pun ngam-ngam dah nak habis jadi lepas pada tu adik aku terus beralih arah ke H-Focus. 


Apa yang aku nampak pada perubahan adik aku sorang ni adalah semangat belajar dia tu dah lain. Kadang tu bila keluar bilik aku tengok, eh budak ni tengah study..patutlah senyap je weh. Lagipun adik aku ni ada masalah mata dan kalau korang nak tahu, setiap kali malam je mata dia mesti merah dan kadang tu akan berair. Tu kat rumah. Kalau kat luar dan bila ikut beli barang dapur. Kita pulak mengheret dia ke sana ke mari,hahaa.. Kalau produk minda sebelum ni hanya untuk minda je, kali ini aku bagi siap pakej MINDA & MATA.  Memang produk ni yang aku cari selama ni. Bila bagi dia rasa untuk sebijik, fuh! aku lega sebab dia suka dengan perisa. Alaaaa,macam gula-gula coklat susu yang bentuk RM0.10 tu haaaaa... Sedap! Aku pun makan jugak! Jadi, adik aku ni memang suka gila bila dapat hadiah produk minda ni. Benda-benda macam ni lah kita kena buat pada adik-adik atau pun anak-anak untuk memupuk sikap minat anak dalam pembelajaran dengan H-Focus. Kadang tu bila hadiah yang kecil tu lah seseorang tu akan ingat sampai bila-bilakan.


Macamana nak order? Haaa mudah je! Baca bawah ni tau:
  1. SMS/Whatsapp pada 011-1892 7834 (Kak Ila)
  2. Lepas korang hubungi dorang, dorang akan balas dengan memberi maklumat dan cara-cara tempahan
  3. Buat bayaran melalui e-banking M2u atau Cimb Clicks atau transfer je di ATM/CDM
  4. Hantarkan bukti pembayaran
  5. Bagi detail untuk penghantaran
  6. Nanti dorang akan bagi tracking number dan tunggu abang posmen sampai. Mudahkan?


Atau kalau nak tengok lebih lagi korang boleh usha link bawah ni tau.



15 ulasan:

  1. Setuju dengan onie...selain ficus pembelajaran..product minda atau supplement memang penting dlm perkembangan dan kehisupan seharian anak...

    BalasPadam
  2. nanti masa ada anak then I beli haha

    BalasPadam
  3. Bagus produk ni. Thanks for sharing

    BalasPadam
  4. Info yang bagus ni. Boleh bagitahu kat member.

    BalasPadam
  5. Patut lah mek kita ni makin pintar dan cergas sebab amalkan makanan macam ni rupanya ok lepas ni kita nak juga lah boleh ker orang dewasa ambil...

    BalasPadam
  6. banyak kelebihan produk ni. thnkyou share

    BalasPadam
  7. looks like a nice product. shall check this out!
    Yeah I need focus too, lots in my mind now.

    BalasPadam
  8. Onie, ni pandangan kita tau... sebagai mak ayah sebenarnya kena sentiasa bagi dorongan pada anak-anak untuk belajar. Kita pernah ada pengalaman berdepan mak ayah yg lepas tanggungjawab bila bab education anak-anak. mak pak pakai hp memahal, belikan kamus anak yang bawah rm20 tak boleh. sian budak tu. rasa nak nangis tgk "kedaifan" budak tu.

    BalasPadam
  9. Nice info Mek, boleh suggest untuk future nanti haha

    BalasPadam
  10. Nak.kena bagi anak sulung kita try la...dia lun start sekolah ni suka sgt dia cerita apa dia belajar..cuma biasa la besar2 tu focus tu kdg2 kelaut skit...asyik ter distract je

    BalasPadam
  11. Whoa, impressed sangat tengok kelebihan-kelebihan yang ada pada produk ni. InsyaAllah akan beri kesan baik buat budak-budak. Nanti nak recommend dekat kakak la ni. Heheh :)

    BalasPadam
  12. baca kesan-kesan tu memang menjadi jadi mak nak belikan untuk anak..biar dorang lagi pintar dari maknya yang dah sememangnya pintar..hahaha...tp berapa harga dia ye?

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..