STEVIA PEMANIS RASA MANIS UNIK SEJATI


Stevia Pemanis Rasa Manis Unik Sejati | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Yuhuuuuuu! Finally, ramai dah orang kita ni ada masalah kencing manis disebabkan gula berlebihan. Jadi, apakata kita tukarkan gula kepada stevia ini. Jadi apa sebenar stevia ini?


Kali ini, saya akan kongsikan mengenai produk stevia di mana produk ini dari SweetRoyale Stevia Sweetener. Sesuailah dengan slogan 'Rasa Manis Unik Sejati', dimana pemanis ini mampu menggantikan gula yang membawa maut sekiranya seseorang itu mengambil secara berlebihan. Antara ciri-ciri dan kelebihan yang ada pada SweetRoyale Stevia Sweetener ini adalah:
  • SweetRoyale ialah pemanis berasaskan stevia yang menggabungkan bahan-bahan terpilih untuk memberikan anda rasa yang manis seperti gula tetapi rendah kalori.
  • Setiap 2 gram SweetRoyale menawarkan rasa manis sejajar dengan 2 sudu teh gula.
  • Diformulasikan oleh pakar-pakar yang diiktiraf serta ujian makmal dengan  penuh terperinci.
  • Formula yang diperbaharui menggunakan gred Stevia yang lebih tinggi bagi rasa yang unik dan kurang pahit.
  • Antara yang murah dan mampu milik dan mudah dibawa kemana-mana.
  • Diperkenalkan dalam bentuk serbuk seperti gula, bukan cecair bagi mengatasi masalah kontaminasi.
  • Disahkan halal oleh JAKIM,nombor HALAL: MS1500:2009, 1071-02/2017
Sekiranya korang nak beli dan nak jaga kesihatan sama, mohon cari je Farmasi RoyalePharma diseluruh Malaysia dan cawangan berdekatan. Tapi kalau korang yang jenis shopping online, takpe-takpe.. korang cari je di Lazada,11 Street & Shoppee atau boleh je whatsapp di nombor 013-4731696 (Agent SweetRoyale Stevia) dan penghantaran adalah secara COD di kawasan shah alam atau Kuala Lumpur saja haaaa... apa yang penting, manis dia lain dari yang lain daripada gula sebab pemanis ini tidak memudaratkan kesihatan kita langsung. Aku pun sangat berpuas hati selepas menggunakan stevia ni haaa... dah jangan lupa tengok link di bawah. Harga sekotak di outlet adalah RM17 bergantung pada promosi atau event serta harga untuk online adalah RM15.90 tak termasuk kos penghantaran. 



1 ulasan:

  1. Wahhh bagus betul produk ni! Sesuai sangat untuk mereka nak berdiet atau mengekalkan gaya hidup sihat. Boleh cuba nanti ni. :D

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..