EFFENZEE LOSYEN BAKAR LEMAK WAJIB ADA


Effenzee Losyen Bakar Lemak Wajib Ada | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Yes! Topik yang aku rasa wajib aku up kali ini adalah bab bakar-bakar lemak. Bukan lemak lembu, bukan jugak lemak ayam. Tapi kali ini adalah lemak manusia iaitu lemak aku sendiri. Sejujurnya, pada tahun 2018 yang indah ini, berat badan aku cecah 53kg dan itu yang memang aku nak dan BMI badan aku pun dah ideal. Cuma yang aku kesal sedikit adalah part perut buncit. Sumpah apa yang aku katakan adalah, perut aku kian lama kian membuncit dengan jayanya. Salah satunya adalah tabiat aku makan minum makan minum. Padanlah muka aku jugakkan. Tapi sebenarnya, perut buncit ini boleh dirawat. Gituh! Dirawat haaaa...Yesss memang boleh dirawat dan aku sendiri dah jumpa produk yang dapat bantu untuk aku buang lemak serta atau paling benar orang kata adalah produk untuk bakar lemak diperut.





Produk Myracle Lotion dari Effenzee ini aku sendiri dah pakai dalam masa seminggu. Paling seronok pakai waktu malam sebelum nak tidur. Memang aku akan sapu. Antara sebab aku pilih Myracle Myracle Lotion dari Effenzee ini adalah kerana lulus KKM iaitu tidak ada bahan terlarang pun dalam produk ini, Sejuk dan nyaman bermaksud produk ini tidak panas yang melampau atau tidak pijar that's why produk ini sesuai digunakan pada semua golongan termasuk kanak-kanak. 




Selain itu,Myracle Lotion dari Effenzee ini mesra wuduk iaitu tak melekit pun, wangian ekslusif dan menyegarkan serta paling penting produk ini berkualiti kerana bahan asas serta bungkusannya ditampilkan dalam bentuk ekslusif.

Pengenalan Effenzee Myracle Lotion:
  • dihasilkan dengan menggunakan beberapa bahan asas utama seperti Vegatol Ivy, Jojoba Oil, Argan Oil, Olive Oil, Sunflower Seed Oil dan juga Marine Collagen yang berkualiti tinggi. 
  • Melalui bahan serta tekstur yang ekslusif,losyen ini amat nyaman , lembut , selesa , wangi serta tidak melekit apabila disapu pada bahagian - bahagian anggota badan yang diinginkan .
  • losyen ini juga tidak bersifat panas dan pijar serta sesuai digunakan oleh golongan kanak -kanak .
  • losyen ini dibungkuskan dengan menggunakan tiub berkapasiti 150ml berserta dengan kotak foil yang menarik dan ekslusif.



So, produk ini sebenarnya memang wajib aku pakai setiap malam sebelum tidur dan tidur malam aku pun sangat selesa. Selain itu juga, aku jenis yang cepat lenguh badan dan alternatif untuk hilangkan lenguh badan aku adalah dengan memakai Myracle Lotion dari Effenzee ini. Pheww... Korang kalau nak order korang whatsapp je no.ni : +60111 138 4331 / +6016 711 2544  


Pengalaman pakai Myracle Lotion dari Effenzee ini:

  1. Best gila.
  2. Pergi office pun aku bawak Myracle Lotion dari Effenzee ni.
  3. Tidur malam aku lena bila pakai losyen ini.
  4. Bangun pagi terasa kempis perut.

WAJIB PAKAI MYRACLE LOTION DARI EFFENZEE KALAU NAK BUANG LEMAK PERUT!



Salam Sayang,
Mek Onie
mekonie@yahoo.com

Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..