JANA PENDAPATAN DI 8COIN

Jana Pendapatan di 8coin | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Sebelum aku bercerita panjang lebar ni, 8coin ini dahulunya dikenali sebagai 8share. Bagi pengguna tegar media sosial terutama mereka yang mempunyai akaun facebook, twitter Google + dan banyak lagi pasti pernah menggunakan 8share kan? 8coin dan 8share ini adalah servis yang sama, cuma sekarang telah rasmi bertukar kepada 8coin dan konsepnya masih sama seperti 8share. 


JANA PENDAPATAN DI 8COIN


Khamis lalu bertarikh 5 April 2018, Media Prima Labs dan Rev Asia telah rasmi melancarkan 8coin. Bagi mereka yang telah sedia mendaftar akaun 8share jangan lupa untuk pindahkan segalanya ke 8coin. Dan bagi mereka yang telah lupa akaun 8share, jangan risau. Korang masih boleh mendaftar di laman sesawang atau aplikasi di telefon mudah alih korang. Sejujurnya, dahulu aku pernah menjana pendapatan hampir RM300/sebulan dengan hasil perkongsian artikel yang telah disediakan melalui 8share. Jadi la kan RM300/sebulan dengan hanya penggunaan media sosial. 


Jangan lupa daftar akaun 8coin di sini >> daftar sini <<


Pengenalan tentang 8coin:

Kelab ganjaran peribadi untuk pengguna media sosial yang gemar mendapatkan barangan percuma, menjana pendapatan tambahan dan menjadi yang pertama untuk memperkenalkan sesuatu yang baru kepada keluarga dan rakan-rakan mereka. 8coin juga berfungsi sebagai platform untuk para pengguna mendapatkan ganjaran dengan cara berkongsi kandungan menarik di media sosial mereka. Selain itu juga, ia berfungsi sebagai platform untuk para pemasar melibatkan pengguna-pengguna 8coin sebagai penyokong kandungan sosial bagi mempromosikan jenama mereka di media sosial.


JANA PENDAPATAN DI 8COIN


"8coin ini juga menjadi satu peluang atau platform untuk perluaskan perniagaan anda." - Mek Onie


JANA PENDAPATAN DI 8COIN

JANA PENDAPATAN DI 8COIN


Tentang 8coin:

  • Mempunyai pautan seperti Specials yang mampu diberikan ganjaran.
  • Specials - tawaran yang disediakan untuk tujuan kandungan tajaan merangkumi filem, permainan, acara, produk, dan pertandingan yang terkini.
  • Sejak 2010, komuniti platform ganjaran ini telah pun mendapat ganjaran melebihi 8 juta.
  • Dalam aplikasi mudah alih dan laman sesawang 8coin ini, para pengguna diberi pilihan untuk samada mendapatkan ganjaran wang tunai atau pun menebus pelbagai barangan menarik dengan 8coin yang telah mereka perolehi.
  • 8coin ini juga adalah platform ganjaran bersepadu bagi Media Prima untuk memastikan semua platform mempunyai akses kepada komuniti 8coin.

JANA PENDAPATAN DI 8COIN

JANA PENDAPATAN DI 8COIN

JANA PENDAPATAN DI 8COIN
Dari kiri: Pengarah Urusan REV Asia Bhd, Voon Tze Khay ; Pengarah Urusan Media Prima Bhd (MPB), Datuk Kamal Khalid dan Ketua Pegawai Eksekutif Media Prima Digital, Rafiq Razali yang turut menghadiri bagi pelancaran 8coin di Damansara Utama.


Bagi mereka yang berkeinginan untuk menjana pendapatan dan mendapat ganjaran yang lumayan, adalah lebih baik untuk mendaftar atau memuat turun aplikasi di telefon mudah alih di Apple Store atau Google Play Store. So, jom kita jana pendapatan melalui 8coin dengan berkongsi artikel yang terbaharu daripada 8coin dan reka satu status untuk menarik minat pengguna media sosial bagi klik link artikel dan seterusnya mendapat ganjaran bagi setiap lawatan unik yang korang terima. So, dah jangan lupa untuk daftar tau. Aku pun dah daftar dan 8coin ini merupakan duit tepi dikala memerlukan, gitu.


Apapun tahniah aku ucapkan atas pelancaran 8coin ini tempoh hari. 



3 ulasan:

  1. Nak daftar 8coin kena email yg berlainan ke id lain ke

    BalasPadam
  2. Wow thanks Mek Onie for sharing this post..
    Baru tau 8coin adalah 8 share.. Kena explore 8coin untuk tahu lebih lanjut..

    BalasPadam
  3. Dah daftar, boleh la cuba. terima kasih. follow here #3453

    | blog aimanabdullah |

    BalasPadam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..