CANTIK BERSAMA UFORA

Cantik Bersama UFORA | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Finally! Dalam kesibukan aku, masih lagi sempat curi masa untuk kemaskini blog kesayangan aku ni. Actually, aku telah dapat jemputan ke majlis pelancaran produk UFORA kira-kira 2 minggu lepas dan balik dari majlis pelancaran aku dapat perkhabaran berita yang tidak menggembirakan di kampung maka kami sekeluarga buat keputusan untuk pulang ke kampung kelantan selepas aku balik dari majlis pelancaran ini. Sesungguhnya penat tu Allah je tahu sebab siang aku bekerja,malam pulak aku curi masa untuk memenuhi jemputan ke majlis pelancaran produk UFORA ini dan alhamdulillah,aku diberi kesempatan untuk berkongsi tentang produk yang baru dilancarkan dipasaran dan rata-rata aku yakin, korang pun ada dengar iklan produk UFORA ini di radio Suria.FM kan? Jadi inilah dia produknya dan aku sangat gembira kerana dapat mengenali produk ini lebih mendalam.


CANTIK BERSAMA UFORA


Sebelum aku bercerita panjang, sudilah kiranya untuk aku war-warkan bahawa produk UFORA ini telah mendapat kelulusan KKM dan selamat digunakan. Apa yang buat aku tertarik dengan produk ini adalah pelancaran 3 produk yang terbaharu iaitu Facial Foam, Sunscreen dan Night Serum serta produk promosi ini didatangkan juga bersama 3D Blend Puff dengan harga RM139 untuk Semenanjung Malaysia dan RM149 Sabah/Sarawak yang kini telah mendapat sambutan tinggi di pasaran.


CANTIK BERSAMA UFORA


Ini adalah set penjagaan kulit muka UFORA yang didatangkan dengan 3 produk seperti Facial Foam, Sunscreen dan Night Serum serta setiap pembelian set ini, pembeli akan mendapat 1 3D Blend Puff.


CANTIK BERSAMA UFORA


3D Blend Puff | Untuk pengetahuan semua, 3D Blend Puff ini memang memuaskan hati setiap pembeli set penjagaan kulit muka ini kerana blend puff ini sangat lembut dan sewaktu proses blend sunscreen ianya sangat berhasil dan rata. Memang kalau taknak guna tangan, yes 3D Blend Puff ini ada untuk menyelamatkan sewaktu bersolek atau mengenakan sunscreen/foundation supaya solekan terus nampak sekata dan cantik.


CANTIK BERSAMA UFORA


Night Serum | Kelebihan yang ada pada Night Serum ini adalah seperti mencerah kulit, merawat kulit kusam, menanggalkan pori-pori, menanggalkan parut, melembutkan kulit wajah dan menegangkan kulit wajah. Seronoknya, bila sapu night serum ini pada parut dimuka kesannya dapat dilihat 4 atau ke 7 hari. 


CANTIK BERSAMA UFORA


Sunscreen | Kelebihan yang ada pada Sunscreen ini juga adalah mampu untuk menutup cela, perlindungan UVA dan UVB yang efektif, menanggalkan pori-pori, mencerahkan dan meratakan tona kulit muka dan diperkaya dengan vitamin E. Seronoknya sunscreen ini, walaupun didatangkan dengan bekas yang kecil, namun produk ini mampu tahan lama atas cara penggunaan setiap orang.


CANTIK BERSAMA UFORA


Facial Foam | Kelebihan Faciam Foam ini pula adalah dapat membersihkan dan menyegarkan kulit muka, menanggalkan kotoran dan sel kulit mati, mencerahkan kulit, memperbaiki serta mengembalikan seri wajah. Phewww, bila kelebihan facial foam ini ada mengatakan boleh kembalikan seri wajah, yeahhh inilah masa untuk aku cuba sendiri produk facial foam. Kalau korang nak tahu, facial foam ini bila dipicit keluar ianya bukan gel tetapi dia keluar dalam bentuk buih dan that's why produk ini dinamakan Facial Foam. Haaaaaa


CANTIK BERSAMA UFORA

Haaaa, inilah dia 3 jenis produk yang aku ceritakan di atas tadi. Sunscreen untuk kulit aku ni memang agak cerah tapi boleh disapu dalam kuantiti yang nipis dan tak perlu banyak supaya kulit muka tidak nampak pelik dan perbezaan ketara, night serum pula sangat selesa dipakai dan tidak berminyak serta mudah serap ke dalam kulit muka. Orait, nampak tak facial foam tu dia berbuih? Itulah yang aku maksudkan tadi, hehe... 


CANTIK BERSAMA UFORA


Apapun, aku ucapkan ribuan terima kasih kepada Encik Nik Mohd Hilman dan Puan Supina Saupi atas jemputan ke majlis pelancaran produk UFORA ini beberapa minggu lepas dan tahniah juga buat usahawan muda ini atas pelancaran produk penjagaan kulit muka yang terbaharu ini. Semoga UFORA terus dikenali.


Untuk maklumat lanjut berkenaan produk UFORA ini korang boleh rujuk seperti di bawah:

Tiada ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..