BEST GILA NH COLLA-PLUS 3 DAN RAHSIA CANTIK JANNA NICK

Best Gila NH Colla-Plus 3 Dan Rahsia Cantik Janna Nick | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, alhamdulillah.. masih berjaya untuk menaip sebuah entri di blog sendiri dan berkongsi tentang minuman botani iaitu NH Colla-Plus 3 dimana pada sabtu minggu lepas, aku berkesempatan ke majlis Meet & Greet bersama Janna Nick di IOI City Mall. Yesss! Janna Nick merupakan pertama kali menjadi duta untuk minuman kecantikan. Sesi perjumpaan bersama Janna Nick ini terdiri daripada peminatnya sendiri dan Ahli Watson Elite yang telah dijemput bagi memeriahkan lagi majlis ini. 




Sebelum majlis perjumpaan ini diteruskan, beberapa pembeli NH Colla-Plus 3 yang bertuah telah dipilih pada hari tersebut untuk sesi bergambar bersama Janna Nick. Sungguh aku kata, peminat Janna Nick memang ramai gila. Semasa ketibaan Janna Nick pada hari tersebut turut diadakan majlis pembukaan dan ucapan dari pengacara serta Janna Nick juga turut diundang ke atas pentas untuk berkongsi pengalamannya sepanjang pengambilan NH Colla-Plus 3 ini. Patutlah kulit Janna Nick ni cantik Ya Rabbi, ini tips dia rupanya. 








Part paling best, bila kami iaitu blogger diberi peluang untuk hi tea bersama Janna Nick dan bergambar bersama Janna Nick secara individu. Weh, sumpah aku kata, aku sebenarnya peminat Janna Nick okay. Semua lakonan dia aku suka. Walaupun Janna Nick ini berusia muda lagi dari aku, tapi dia berjaya mencetuskan aura yang super power dan seorang yang sangat peramah! Terima kasih Watsons Malaysia kerana memberi peluang untuk aku mendekati Janna Nick dan NH Colla-Plus 3. Serius aku memang suka gila dengan NH Colla-Plus 3 ini. Rasa sedap dan lagi sedap kalau letak dalam peti ais,hehe.. 






Apa itu NH Colla-Plus 3?

NH Colla-Plus 3 ini adalah campuran ramuan semulajadi terkini iaitu Yis Seramida dan Ekstrak Zaitun  yang membantu untuk merangsangkan kecantikan kulit. Yis Seramida ini berfungsi untuk membaikpulih dan mengekalkan kelembapan kulit agar tetap anjal dan muda. Ekstrak Zaitun pula melindungi kulit daripada serangan radikal bebas seterusnya membantu mencerahkan kulit wajah. Kedua-dua ramuan unggul ini akan membantu peningkatan lagi proses pencerahan kulit yang mulus tanpa cela apabila digandingkan bersama. Tambahan lagi, dengan sokongan ramuan Kolagen Marin, formula kecantikan baru ini akan mendorong kepada perubahan kulit wajah yang menakjubkan dalam tempoh singkat!


Kerana ramuan semulajadi untuk manfaat yang terbaik ada dalam NH Colla-Plus 3 ini iaitu hanya menggunakan ramuan semulajadi tanpa bahan pengawet, perisa ataupun pewarna sintetik mahupun bahan kimia lain. 





Keajaiban Yis Seramida?

  • Membantu menggantikan semula seramida kulit yang hilang akibat faktor persekitaran yang tidak sihat dan penuaan.
  • Meningkatkan penghasilan kolagen dalam kulit.
  • Membaikpulih dan mengekalkan kelembapan kulit.
  • Membantu mencegah pembentukan melanin dan mencerahkan tona kulit.
  • Menyokong struktur kulit bagi mencegah kedutan




Cakap lebar-lebar, dah tu apa benda SERAMIDA KULIT ni onie oi? Seriously, ini adalah kali pertama juga aku tahu berkenaan seramida kulit ini dan bermaksud molekul lipid yang terdapat pada lapisan kulit paling luar. Molekul lipid ini menyokong struktur kulit dengan memegang ikatan sel kulit bersama. Ia juga mengekalkan kelembapan kulit dan bertindak sebagai halangan terhadap bakteria dan pencemaran alam sekitar.


Korang jangan tak tahu ya, dalam NH Colla-Plus 3 ini terdapatan satu keajaiban dari ekstrak zaitun (15% hydroxytyrosol) yang merupakan satu agen antioksida yang terkandung dalam buah zaitun. Ia mempunyai aktiviti antioksida sebanyak 15 kali lebih tinggi daripada ko-enzim Q10,CoQ10. Selain itu juga, ekstrak zaitun ini dapat meningkatkan penghasilan glutathione dalam badan bagi membantu mengurangkan pigmentasi kulit dan mencerahkan kulit wajah.


Kesan dia korang boleh tengok selepas pengambilan pek pertama dimana pek yang ada 6 botol tu dan berharga RM48 sahaja. Kesannya adalah dimana korang sendiri boleh dapat kulit sihat dan yang seperti apa yang korang impikan bergantung kepada individu tersebut. Consume..consume juga, cara pengambilan makanan pun kena onzzz juga ye korang. Thats why kesan di sini mungkin berbeza bagi setiap individu yang meminum produk ini. Sebelum aku terlupa, NH Colla-Plus 3 ini adalah minuman botani anggur dengan yis seramida. Sumpah aku cakap, minum NH Colla-Plus 3 ini sangat seronok sebab rasa dia best! Lagi best bila letak dalam peti ais dan minum sejuk-sejuk. 


Masa aku share berkenaan NH Colla-Plus 3 ini di instastory aku tempoh hari ramai yang DM kata produk ni sesuai ke untuk lelaki? Yeeeee, dah tentu sesuai awaknya. Peringkat umur yang sesuai untuk minum minuman botani ini adalah bermula umur 18 tahun dan ke atas serta sesuai untuk lelaki atau perempuan. Bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif, yesssss...korang pun sesuai untuk ambil produk ini dan bagi kulit yang sihat, anda juga digalakkan untuk minum minuman botani ini.




Cara pengambilan yang patut diikutkan adalah hari pertama hingga ke 6 tu perlu minum sebotol setiap hari ketika perut kosong pada waktu pagi atau sebelum tidur dan hari ketujuh dan seterusnya perlu minum sebotol selang sehari. Lepastu, jangan lupa lebihkan air masak ya kawan-kawan semua. Haaaaa...So, sehingga ke harini, onie dah consume sehingga botol yang keenam dan rasa sangat puas hati! Lelagi bila part kulit muka, makin lembap dan helok! Alhamdulillah. Nak consume untuk hari ketujuh dan seterusnya pula. Moga terus berhasil la kan :)

Harga:

NH Colla-Plus 3 ( 6 botol x 50ml) : RM48
NH Colla-Plus 3 (12 botol x 50ml) : RM86.80


Korang boleh dapatkan NH Colla-Plus 3 di seluruh outlet Watsons Malaysia di seluruh Malaysia. Ye! Korang dah boleh cari sekarang. BOLEH BELI ONLINE DI WEBSITE ATAU WALK IN DI SELURUH CAWANGAN WATSONS MALAYSIA

4 ulasan:

  1. Patut laa Janna Nick cantik..minum collagen rupanya dia..boleh cuba juga ni

    BalasPadam
  2. NH Cola Pkus 3 ni masa period boleh minum x?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh sebb sy Pon consume nak tahu lebh lanjut Google pasal collagen plus 3

      Padam

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..