JUS ENDON CANTIK DALAM CANTIK LUAR

Jus Endon Cantik Dalam Cantik Luar | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Akhirnya, lama gila kot weh aku tak luangkan masa dengan blogging. Sejak dua menjak ni, sumpah hidup aku ni busy gila. Entah apa yang busy pun aku tak tahulah. Actually, aku tak boleh dan baring lama-lama menghadap laptop, aku give up tapi aku cuba juga untuk update entri ini seikhlas yang mungkin, cewah!




InshaAllah, bulan November ni aku cuba untuk jadi seorang blogger yang cukup rajin dimata pembaca,haha..Doakan kita wak moga terus rajin,haha..First thing first, aku nak kongsi dengan korang berkenaan Jus Endon yang nama dia so classy orang kata. Suka gila dengan nama dia dan  packaging dia yang super klasik. Dengar kata Jus Endon ini bukan sekadar jus tapi jus ini yang membuatkan cantik dalam cantik luar. 




Cara pengambilan Jus Endon ini cukup mudah iaitu 1 sudu pagi sebelum sarapan dan 1 sudu malam sebelum tidur. Nak sedap lagi letak dalam peti ais. Serius sedap! Lepas minum Jus Endon ni aku lebih suka perbanyakkan minum air masak. Sejujurnya, ramai rupanya wanita yang tak dapat kawal emosi dan bau badan merekakan? Jadi, minumlah Jus Endon sebab dalam Jus Endon ini memang banyak khasiat yang tak ternilai lelagi untuk wanita yang dah berkahwin,hehe... Memang digalakkan untuk minum Jus Endon ini. Antara kebaikan yang ada pada Jus Endon ini adalah:


Kebaikan yang ada pada Jus Endon:

😍 Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan rangsangan
😍 Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
😍 Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
😍 Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
😍 Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon
😍 Mengurangkan tekanan dan tension
😍 Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan
😍 Payudara tegang 
😍 Mengurangkan bau badan




Supplemen dalaman yang membantu menyelesaikan masalah wanita serta menghilangkann bau badan ini mempunyai daun sirih dimana fungsinya adalah untuk membantu melancarkan kitaran haid, menghilangkan kegatalan pada bahagian intim wanita, dapat melembabkan kulit dan menghilangkan bau yang kurang enak pada badan, mulut, serta bahagian intim wanita.



Jamu Jus Endon ini juga khusus untuk wanita dengan ekstrak ros yang baunya sangat wangi dan tidak memeritkan tekak apabila minum jamu ini. Antara kandungan yang terdapat dalam Jus Endon ini adalah Delima, Madu, Daun Sirih, Manjakani, Kacip Fatimah, Ekstrak Bunga Ros dan Kayu Serapat dan kesemua ini mempunyai fungsi yang cukup baik.


Orang kata, apa pelik bebeno macamana Jus Endon ini dapat membantu masalah kewanitaan ni? Rahsianya adalah kalau korang nak tahu, Jus Endon ini diadun dengan ekstrak ros dan kaya dengan ekstrak herba lain yang dapat mengatasi masalah bau kurang enak dari tubuh. Produk ini juga kalau korang nak tahu, ia sangat sesuai kepada semua wanita zaman kini.


Jujur aku kata, bab keputihan ini sangat merimaskan bagi wanita terutama apabila ke sesebuah majlis. Jadi, mohon jangan pandang remeh pada keputihan dan kalau korang nak tahu juga, keputihan ini sebenarnya boleh menyebabkan kemandulan, kematian bayi, pendarahan, kesakitan dan kanser. Jadi, cegah sebelum kena awak-awak semua.


Harga: RM60 (SM) / RM70 (SS)

Untuk maklumat lanjut:


Whatsapp: 019-4921807 (Sha) // 011-36376095


3 ulasan:

Terima kasih korang sudi komen. Nanti komen la lagi,hehe..